Sjøbuse Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Er vel mest pga handelsforbudet....? I hovedsak så er det nok fordi man ikke kunne kjøpe noe nytt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Spotta nyeste Volvo XC90 igår inne i en lastebil.. Omgitt av veldig mange facelift volvoer.. Men fikk ikke lov til å ta bilde da den ikke har blitt vist i Norge enda! Stod på baksiden av Operaen i Oslo. Må si volvo har gjort en god jobb med den bilen...ser virkelig eksklusiv ut! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Gleder meg til å se den live, tror det blir skikkelig bra.meneste som er synd er at de koster opp mot millionen, og det er myyye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 njaaa..starter vel på 600 eller no? Skal jo konkurrere mot X5 og ML? Leste at de kommer med en "møkk avvisende lakk"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Det er bra at nye XC90 er fin å se på for det er en bil vi kommer til å se mye til på veiene i de neste 10 åra Mener den skulle starte på 699 000 og det er faktisk det samme som utgående modell tror jeg, tror man får mye bil for pengene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 (endret) Veldig pen den der, ja. Spennende interiør i den òg. Skal ikke klage på å ha den å se på norske veier framover Endret Januar 18, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Joda, de starter sikkert på 700, men man kjøper da ikke en ribbet bil. Femmer er også billig til man setter på,det utstyret en sånn bil må ha. Min har ekstrautstyr formover trehundretusen, og jeg føler at det jeg har i dag må også være på neste bil. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Joda, de starter sikkert på 700, men man kjøper da ikke en ribbet bil. Femmer er også billig til man setter på,det utstyret en sånn bil må ha. Min har ekstrautstyr formover trehundretusen, og jeg føler at det jeg har i dag må også være på neste bil. Ja men det er fortsatt mulig å komme greit ut av det på under millionen tror jeg, forrige modell ble en enorm salgshit og jeg tror ikke denne har noen dårligere sjanser slik de økonomiske forholdene ligger til grunn i Norge i dag. Er forøvrig enig i det du sier med ekstrautstyr, har man det på en bil så kan man ikke ha noe "mindre" på neste bil I tillegg så har man jo klare formeninger om hvilket utstyr man vil ha i tillegg til alt det man allerede har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Werther og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Gud, for en rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Nein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Kan umulig være mange sånne som ruller rundt i Norge fortsatt.Er bra at noken tar vare på sånne perler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 BMW E3... også omtalt som Bader Meinhof Wagen... etter den tyske terroristgruppen Bader Meinhof (Rote Armee Fraktion) som på 70-tallet pleide å bruke E3 når de skulle stikke av fra politiet. Jeg vil ikke omtale E3 som en perle (E9 er en perle), men interessant er den så absolutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Spottet en svart E38 med noen skikkelige endestusser (lurer på om jeg har sett den her inne på forumet før), og en Mercedes-Benz S600 (eller 600 SEL) W140 med henger på slep Begge på Danmarksplass. Endret Januar 19, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå