Daniel. Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Spottet en ganske pen E34 Touring utenfor Gullgruven i Åsane tidligere i dag Var mørkeblå med nederste del av frontfanger lakkert(malt?) i sølv. Orginale krysseikefelger også Hadde tatt bilde om det ikke regnet så jævligt (!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 (endret) Støtte på SG Trafikkskole sin M5 E60 i Ås i stad. Drømmebilen, også blir den brukt som skolebil.. Endret Januar 28, 2015 av Gabz Skulebollen og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Spenstig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Trenger vel ikkje glattkjøring då! Tar jo bare av all elektronikk og mater på noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Haha, ja. Tror faktisk de har kurs for avansert kjøreteknikk på Rudskogen. Har tatt kontakt og hørt om det er noe muligheter for kjøring med den selv om jeg har lappen noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 (endret) Møtte på den for et års tid siden når jeg kjørte av e6 ved Vassumkrysset mot Drøbak/Drammen. Kjørte forbi den i tunnelen før det blir ett felt, til min store overaskelse satt det en 70-75 år gammel dame i den med setet én meter foran B stolpen rimelig nervøs. Endret Januar 30, 2015 av J.K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Skikkelig skole bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Passerte en ganske feit svenskregistrert Audi RS4. Litt senere møtte jeg en pen, mørkeblå RS2 i Oslo sentrum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Ser ut som en akseptabel trekkbil der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Se hva jeg tilfeldigvis fant på google maps. DET ER MIN BIL! Artig! Vegard welle, Kattlikzm og noekult reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Såpottet en hvit z3m coupe med stor spoiler på taket, så jalla ut med spoiler...Så den i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Må være denne du så: Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Spotta det jeg tror var en blå E39 M5 Touring med AX skilter på E18 ved Sandvika [emoji4] Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Bmw f10 m550d ved bjerke istad! Flotte greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) parkeringshus i Oslo Endret Februar 2, 2015 av BmwChris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå