Tunsaskw Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Var en 500 når jeg så på bildet igjen Ja sjekka regg nå. 5 liter V8 med 305 hk er jo gromt. Ikke så mange av dem heller ☺Sent fra min SM-G900F via Tapatalk danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet August 7, 2015 Share Skrevet August 7, 2015 Lå noen biler bak en Q7 med V12 TDI quattro på bakluka på ring 3 i går. Tenkte først at noen hadde drevet med dekaltrimming, men den hadde i alle fall bremseskiver som matchet motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 7, 2015 Share Skrevet August 7, 2015 Heheh, spottet denne idag [emoji14] -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 7, 2015 Share Skrevet August 7, 2015 Heheh, spottet denne idag [emoji14] Lei pixelfeil i kameraet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Var ikke så lurt å lyse med laser i kamera [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 E60 M5 i Hirtshals idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbergan Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Tja. Er vel egentlig ikke en spotting da det er min egen bil, men alikvel så er det vel ikke hver dag man ser en M3 med takstativ med plank på taket BMWE39turbo, awt, And-reas og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Tidenes største WTF-opplevelse i dag. Er på en roadtrip rundt i Norge nå, og i dag var jeg i Haugesund og kjørte rundt for å finne et sted å spise. Og gjett hva som kjørte forbi meg i motsatt felt? Jo, førstebilen min! Utrolig kult å se den igjen! Ser ut som kvaliteten har falt litt siden mitt eie, men.. Daniel. og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Så ikke like pen ut nå, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 Ikke for folk med høydeskrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 Har vel heva den maks på lufta Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Litt ymse spottinge de siste dagene: Z1, Jensen, Saab Sonett med matchende nummerskilt, Dodge Challenger (nesten samme farge som min -71 Vespa) , Lambo Huracan, TVR Cerbera, FF hermegås, Renault Spider og en søt Citröen H-Van Tunsaskw, Ove-Arnfinn Haugom og Werther reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Låg bak denne i Haugesund idag Alpina B10 3,2? Ble litt dårlig bilde desverre... Tunsaskw, Werther og Cbrooen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Spotta denne idag, parkerte på sia av 7'ern min. G55 AMG. V8 kompressor x2 her altså Tunsaskw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Fant en snasen 1982 Porsche 911 SC. Det rare er at bilen er import i 2013, men har skilter fra 1999. Visste ikke at BT resirkulerte såpass nye skilter (som oftest brukes DA/DB fra 70-tallet) fra andre biler som tydeligvis ble vraket tidlig. Samt en 2005 BMW 750Li. Tunsaskw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå