Tunsaskw Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Koenigsegg med L på? Wow, hadde jeg aldri turt om det var min bil xDHvis det er serriøst, så er det vel en av de gutta til en av selgerne. Hadde ikke latt Tommy Sharif kjøre den heller hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Spotting og spottings, er kanskje ikke spotting, men var og tittet på nye bilen til en kompis i dag. Mulig det blir prøvetur i morgen. Stikkord. 300hk, 4motion, 800lapper. Fredrik og Tunsaskw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 No offence til kompisen din, men å betale 800k for en Golf er helt absurd.. M|Fjeld, HenrikSolberg, Ohrvik og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 No offence til kompisen din, men å betale 800k for en Golf er helt absurd.. Really?... den får jo stort sett toppkarakterer over hele linjen for fantastiske kjøreegenskaper. 4x4, 300 HK mellom 5500 og 6200 rpm samt 380 Nm mellom 1800 og 5500 rpm. 0-100 Km/t går løs på 4,9 sekunder og topphastigheten er elektronisk begrenset til 250 Km/t... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Really?... den får jo stort sett toppkarakterer over hele linjen for fantastiske kjøreegenskaper. 4x4, 300 HK mellom 5500 og 6200 rpm samt 380 Nm mellom 1800 og 5500 rpm. 0-100 Km/t går løs på 4,9 sekunder og topphastigheten er elektronisk begrenset til 250 Km/t... Det er jo imponerende men det er jo enda en helt vanlig golf utvendig det er jo nesten som å betale en mill for en e87 Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg nok heller kjøpt en M3 enn en Golf. Ohrvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Eller bare en M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Jeg hadde også kjøpt en eller annen BMW i stedet, men jeg har sett flere tester der Golfen har kommet bedre ut på kjøreegenskaper enn f.eks. M135i, så noe har de vel gjort riktig. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Spenstig motor i de der da, kompis har nettopp kjøpt makan. Han skal inn og bytte eksos og tune den litt, blir spennende å prøve. Er samtidig enig i at det er mye penger å legge i en Golf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Folkevogn har GTI, nytter ikke komme med alle mulige slags andre betegnelser R line osv......GTI er, og har Vært drømmen til mange, men den kommer aldri i samme liga som M Tenker jeg da:)) Fredrik 90 og Cbrooen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 (endret) Jeg hadde også kjøpt en BMW istedenfor en Golf R, men jeg er rimelig sikker på at VW har gjort noe veldig riktig med akkurat denne Golf'en. Det at den er en Golf betyr ikke så mye i denne sammenhengen hvis den kjører fletta av f.eks en M235i... Endret September 19, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 En golf vil alltid være en golf, selv om den prøver være noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 På Høybråten istad Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Folkevogn har GTI, nytter ikke komme med alle mulige slags andre betegnelser R line osv......GTI er, og har Vært drømmen til mange, men den kommer aldri i samme liga som M Tenker jeg da:)) Hva med denna Mk2 Syncro som gjør kvartmila på under ni blank da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 En golf vil alltid være en golf, selv om den prøver være noe annet. Hva prøver den (Golf R) å være bortsett fra en veldig gjennomført og sofistikert Golf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå