flobben Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Denne står parkert ikke så langt fra meg, ganske uvanlig bil i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Den er vel strengt tatt uvanlig over alt bortsett ifra USA Men det var faktisk Cadillac sitt forsøk på å lage en bil som skulle bli populær i Europa, det var bare det at tverstilt V8er og fremhjulstrekk ikke akkruat er hva man foretrekker på denne siden av Atlanteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Noen som var med på lansering av F48 og G11 på Bilia Skøyen? Daniel., Fredrik og Galro reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 Fy faen. Står den samlinga på Bilia!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Oktober 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2015 (endret) Flott samling. Synd det ikke ser ut som om man har fått noen førkrigsbiler inn der. Hadde vært stilig med 327. Er dette en fast samlig eller kun noe som er utstilt i forbindelse med lanseringen du nevner? Uansett så må si jeg er imponert over veigrepet på den e9-en. Endret Oktober 22, 2015 av Galro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Oktober 22, 2015 Share Skrevet Oktober 22, 2015 (endret) Jeg var der Pen samling de hadde fått sammen! Tror det bare er i forbindelse med lanseringen, men skulle stå der noen dager tror jeg Edit: samlingen står der kun i dag og fredags morgen Endret Oktober 22, 2015 av olenikolai noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 (endret) Vet ikke hva dere syns, men jeg spotta det kuleste jeg kommer til å se i hele år på onsdag, 21. Oktober 2015. Fant ut at en nabo av foreldrene mine har en DeLorean stående i garasjen! Morsomt sammentreff å se den på onsdag, for de som skjønner greia[emoji6] Endret Oktober 23, 2015 av Krika Weltzin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Jeg regner med at du tok en tur i den om 21. OKtober var i går? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Mente dagen før i går, onsdagen[emoji6] Ble dessverre ingen kjøretur, jeg kjørte bare forbi og garasjeporten var tilfeldigvis åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 V12 E-Type Galro reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Ikke så mye fint på veiene nå som saltingen er i gang. 2000 (2009) 996 GT3...Er ingen fan av 996, men GT3 var noe av det råeste på den tiden. 3.6l sugemotor på 360hk og 1350kg. Samt en bil jeg aldri har sett i Norge før, en 1995 (1998) Toyota Avalon 3.0 V6. Sikkert flyttegods... Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Ja det er tydelig at vi går en mørk tid i møte (både figurativt og bokstavelig) når jeg ser på trafikken jeg møter om dagen. Det er ganske stor forskjell fra slik det var for bare et par uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 (endret) En fantastisk samling BMW'er på Maritim. Hvis denne samlingen består av både private og "offisielle" biler kan man bare tenke seg det logististiske arbeidet som ligger bak... imponerende. Denne samlingen er alene nesten verdt en reise til Oslo... Endret Oktober 23, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Ja det er tydelig at vi går en mørk tid i møte (både figurativt og bokstavelig) når jeg ser på trafikken jeg møter om dagen. Det er ganske stor forskjell fra slik det var for bare et par uker siden.Så en rødoransj Viper med hvite striper på Chr. Michelsensgate i dag. Ikke hverdagskost å se bil med 8+ liter her i landet, hvertfall ikke i oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Gikk tur i boligområde i Spania og fikk plutselig se noe som vekket minner fra min tid som Coswortheier på slutten av 80 tallet. Her sto en dønn strøken original RS500. Håper den fikk stå i fred over natten. Mens jeg observerte bilen var det to lugubre varebiler ved bilen og folk tok bilder etc så tydelig at flere hadde fått med seg "severdigheten". Også spenstig Audi i 2 etg på biltransporten.. Weltzin og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå