Daniel. Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 For å si det sånn..Antispinn virker ikke atm. Jepp, den sto over natten, mens jeg lånte F11. Fikk nytt batteri og lader. Ååååneeei så trist! (Not). Stemmer, du lånte jo en sånn ja. Stod faktisk et par E39 der, men lå fort merke til en med 4 utblås og M5 emblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Det sto en helt ny M3 langs bygget også. Sølvfarget og så fortsatt skamskitten ut. Hehe. Tror ikke eieren hadde likt om jeg tok bilde av den sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Det sto en helt ny M3 langs bygget også. Sølvfarget og så fortsatt skamskitten ut. Hehe. Tror ikke eieren hadde likt om jeg tok bilde av den sånn Bak det gjerdet eller? Var inne på BilXtra, så kjørte ikke den veien Så stortsett bare E39er og noe E36 blandt masse random biler, også så jeg jo den M3'en jeg tok bilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Den sto på langsiden, ved porten til verkstedet til Jæger, foran de 3 radene med parkeringsplasser. Samme bygg som bilutsalget er i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Den sto på langsiden, ved porten til verkstedet til Jæger, foran de 3 radene med parkeringsplasser. Samme bygg som bilutsalget er i. Mmmja... Vet ikke om jeg henger helt med Er så mange parkeringsplasser der, og de har 2 porter til verksted, en på hver side. Eller den ene er vel til klargjøringsdelen.. Husker ikke. Men men.. Er mer interessert i gammel M3 og M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Det gjør du rett i For å si det enkelt, så sto den 50m foran min. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Åja, jaja. Var som sagt på BilXtra så jeg så kun den aller bakerste raden, der din stod hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Litt småting fra dagen i dag: Koselig vinterbil. Racerbil. Ultrastrøken Granada, med Luft(!) Hakket bedre bilde av E9-en bak der. Lurer på om disse er fornøyde med "investeringen" sin? ...og til slutt en annen smågrei vinterbil. danskiii, Patteyh, Fredrik og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 De første der var snacks! Hvor var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 De første der var snacks! Hvor var det? Bavaria Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Ford Granada 2,8i Ghia (V6) med 150-160 HK er egentlig en ganske kul billig oldtimer (hvis man kan finne en som er i nogenlunde god stand). Klassisk Ford med bakjulstrekk og relativt fornuftige kjøreegenskaper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Dagens vinterbil i Oslo Galro, danskiii, Werther og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Greit for Frode å ha vinterlagring av racerbilen sin inne i bruktbilavdelingen hos Bavaria Den Granadaen er grom. Her er et bedre bilde av den. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 (endret) "m3" 320 Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Endret Januar 6, 2016 av codex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 ImageUploadedByTapatalk1452012077.251990.jpg Var innom privatfly hangaren på Gardermoen i dag, Hvor jeg spottet denne kaksefrakteren. Mercedes s63 amg. Sent from my iPhone using Tapatalk Stordalen sin, den der Passe heftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå