williamwiers Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 850i'n som står på uno x hver dag. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Møtte på en 1981 (1984) C123 280CE...Dog må jeg innrømme at skvettlapper på alle fire hjul ser helt jævlig ut uansett hvor praktisk det er. Peak, Patteyh og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 13, 2016 Share Skrevet Februar 13, 2016 2stk gamle Saab med V4. Trur begge var med i rally monte carlo Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Møtte på en 2012 (2015) 335ia i full fart. Ikke så mange som har store gullfargede felger på vintersettet. Den kjørte delvis i følge med en forholdsvis sjelden Mercedes S203 C32 AMG, import i 2015 den også. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 16 timer siden, Werther skrev: Møtte på en 2012 (2015) 335ia i full fart. Ikke så mange som har store gullfargede felger på vintersettet. Den kjørte delvis i følge med en forholdsvis sjelden Mercedes S203 C32 AMG, import i 2015 den også. Den 335i'n tilhører en som jobber på KongHelle. Råtøff med Johnny Walker Logo bak og Akrapovic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 On 08.02.2016 at 18.39, awt skrev: Dessverre bare en butikkvindu-spot, men likevel. Lamborghini LM002. Denne har vært omtalt litt i media i det siste, og er registrert i Norge. Jeg mener på det også har vært en rød til salgs på norske skilt fra tid til annen, noen som vet hvor mange det er i Norge? ...og en Bentley Continental GT3-R: Begge bilene er forøvrig eid av samme person. Hørt det har vært en rød, en svart, en hvit og den der. Men den hvite ble lakkert rød. Faren til en kompis av meg sier at det var en ganske velstående IT-sjef som kjørte en slik ned bakken på Hafjell. Deretter dro fyren til til Afterski. Så et bilde av en rød her i et annet forum. Hørte om den på bildet her, noen måneder før den kom i salg. Rart å ha en slik i Norges råeste bilsamling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 (endret) På midten av 90-tallet kjørte jeg bak en norskregistrert offwhite LM 002 i Bekkestuatunellen.......hvor sjåføren forståelig nok valgte å gi på litt ekstra. Tror det var Petter Sundt sin. Ukens spottings; ekstremt skitten 996 Turbo, gammel SAAB klassiker, sjeldent fin Landcruiser med annerledes blåfarge og kongens 6-dørs Audi. Endret Februar 15, 2016 av N.E.W. Skrivefeil Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Denne kjørte rundt i Ski sentrum i helgen. Gøy å se at slike biler faktisk blir brukt selv om vinteren http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=67494461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 16, 2016 Share Skrevet Februar 16, 2016 Nå er ikke jeg no mercedes kjenner, men denne bilen så jo litt anderledes enn mange. Ikke stor motor i den fant jeg ut, men det som var hovedsaklig stilig med denne bilen.. var at den ble kjørt av ei oldemor på 70+ haha Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Jeg traff på en Saturn Outlook i dag. Bilen feiler sikkert ingenting, men hvorfor importere en slik til Norge? Fikk ikke tatt bilde, men den så slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 Kom over en usedvanlig pen 1991 (1995) brokatrot 520i med manuell kasse og ettermontert svart skinninteriør med armlener. Skikkelig fin doning som tydeligvis blir tatt godt vare på. henfjel, HenrikSolberg, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 (endret) Er ikke det bilen til en her inne på forumet? EDIT : Jo, det er @henfjel sin bil! Endret Februar 19, 2016 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 (endret) Jeg parkerte idag bak en ganske imponerende bil (etter dansk standard). X5 M50d og lakkfargen var nydelig. Denne bilen koster 1,7 millioner danske kroner før ekstrautstyr eller ca. 2,1 millioner norske kroner (altså før ekstrautstyr). Dette er ganske mange penger for en bil og når man tenker på at ca. 1,3 millioner kroner er rene avgifter grenser det til å bli nesten latterlig. Den samme bilen koster i Norge uten ekstrautstyr ca. 1,3 millioner kroner... Endret Februar 22, 2016 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 3 timer siden, Fredrik skrev: Jeg parkerte idag bak en ganske imponerende bil (etter dansk standard). X5 M50d og lakkfargen var nydelig. Denne bilen koster 1,7 millioner danske kroner før ekstrautstyr eller ca. 2,1 millioner norske kroner (altså før ekstrautstyr). Dette er ganske mange penger for en bil og når man tenker på at ca. 1,3 millioner kroner er rene avgifter grenser det til å bli nesten latterlig. Den samme bilen koster i Norge uten ekstrautstyr ca. 1,3 millioner kroner... Kjenner til problemet, bestilte min i august i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Kom over to ganske obskure kjøretøy i dag. En 1980 modell Hiace - en ordentlig Survivor! Disse forsvant fra veiene allerede på 90-tallet. Samme eier siden 1984.... Samt en 1952 (ny i Norge) Dodge M37. Så litt kjølig ut å dundre rundt i denne i minusgrader og motvind. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå