Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Werther skrev:

Møtte på en 2012 (2015) 335ia i full fart. Ikke så mange som har store gullfargede felger på vintersettet. Den kjørte delvis i følge med en forholdsvis sjelden Mercedes S203 C32 AMG, import i 2015 den også.

IMG_0921.JPG

IMG_0924.JPG

Den 335i'n tilhører en som jobber på KongHelle. Råtøff med Johnny Walker Logo bak og Akrapovic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎08‎.‎02‎.‎2016 at 18.39, awt skrev:

Dessverre bare en butikkvindu-spot, men likevel. :)

Lamborghini LM002. Denne har vært omtalt litt i media i det siste, og er registrert i Norge.

IMG_9172_zps7c2yonvv.jpg

IMG_9174_zpsrqwbxjg0.jpg

Jeg mener på det også har vært en rød til salgs på norske skilt fra tid til annen, noen som vet hvor mange det er i Norge?

...og en Bentley Continental GT3-R:

IMG_9175_zpsqjcmdim8.jpg

Begge bilene er forøvrig eid av samme person.

Hørt det har vært en rød, en svart, en hvit og den der. Men den hvite ble lakkert rød. Faren til en kompis av meg sier at det var en ganske velstående IT-sjef som kjørte en slik ned bakken på Hafjell. Deretter dro fyren til til Afterski. Så et bilde av en rød her i et annet forum.

Hørte om den på bildet her, noen måneder før den kom i salg. Rart å ha en slik i Norges råeste bilsamling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På midten av 90-tallet kjørte jeg bak en norskregistrert offwhite LM 002 i Bekkestuatunellen.......hvor sjåføren forståelig nok valgte å gi på litt ekstra. Tror det var Petter Sundt sin.

Ukens spottings; ekstremt skitten 996 Turbo, gammel SAAB klassiker, sjeldent fin Landcruiser med annerledes blåfarge og kongens 6-dørs Audi.56c19104d34ee_psshe.thumb.jpg.0cc4ed5b47sabb.thumb.jpg.23ddbd21e20d7339e3def3c1e56c1911224d51_tjta.thumb.jpg.f50b3feac9f56c19117406e2_vdi.thumb.jpg.9c2179ed6631

 

Endret av N.E.W.
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg no mercedes kjenner, men denne bilen så jo litt anderledes enn mange. Ikke stor motor i den fant jeg ut, men det som var hovedsaklig stilig med denne bilen.. var at den ble kjørt av ei oldemor på 70+ haha :P

l1P4Sp1.jpg

zitVimj.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg parkerte idag bak en ganske imponerende bil (etter dansk standard). X5 M50d og lakkfargen var nydelig. Denne bilen koster 1,7 millioner danske kroner før ekstrautstyr eller ca. 2,1 millioner norske kroner (altså før ekstrautstyr). Dette er ganske mange penger for en bil og når man tenker på at ca. 1,3 millioner kroner er rene avgifter grenser det til å bli nesten latterlig. Den samme bilen koster i Norge uten ekstrautstyr ca. 1,3 millioner kroner... :-?

large.IMG_0501.JPG.c0bfca3cb034871c11129

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fredrik skrev:

Jeg parkerte idag bak en ganske imponerende bil (etter dansk standard). X5 M50d og lakkfargen var nydelig. Denne bilen koster 1,7 millioner danske kroner før ekstrautstyr eller ca. 2,1 millioner norske kroner (altså før ekstrautstyr). Dette er ganske mange penger for en bil og når man tenker på at ca. 1,3 millioner kroner er rene avgifter grenser det til å bli nesten latterlig. Den samme bilen koster i Norge uten ekstrautstyr ca. 1,3 millioner kroner... :-?

large.IMG_0501.JPG.c0bfca3cb034871c11129

 

Kjenner til problemet, bestilte min i august i fjor. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over to ganske obskure kjøretøy i dag. En 1980 modell Hiace - en ordentlig Survivor! Disse forsvant fra veiene allerede på 90-tallet. Samme eier siden 1984....

Samt en 1952 (ny i Norge) Dodge M37. Så litt kjølig ut å dundre rundt i denne i minusgrader og motvind.

IMG_0958.JPG

IMG_0959.JPG

IMG_0960.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...