Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

On 10. juni 2016 at 11.52, Avrinder skrev:

Kom bare på en hendelse fra forrige sommer tror jeg det var :P.

Stod en "gull" rolls utenfor The Thief på samme stedet. Husker den var bulket og skrapet opp. Husker jeg så bokstaven "A" som noen hadde tatt tiden til å inngravere.

Bilen stod på Dubai skilter, regner med at det ikke var noe problem for eieren å kjøpe en ny i ettertid hehe :P.

 

On 10. juni 2016 at 12.38, StigJ skrev:

Stemmer det. Og det bildet ligger vel etter det jeg husker i denne tråden :)

 

Hehe, stemmer det ja! Jeg la vet ut et bilde av den også mener jeg å huske :) Var rundt midten/slutten av august i fjor ca;) Han var tydeligvis en som ikke brydde seg så mye om bilen, fikk et bilde av en kompis av samme bilen med innripingene bakpå fra en god stund tidligere. Han hadde visst oppført seg som en tulling her oppe, klaget på at alt var så trangt her osv. Ble kastet ut fra en restaurant en kveld også vet jeg pga mas og klaging...

Står ofte en god del grommt utenfor der 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Spotta denne tyskregistrerte E34en på Norgesferie :) Var veldig hel og pen

image.jpg

Gøy å se at folk fortsatt bruker gamle E34 på tur i utlandet :) (Vet at du gjør det).

Husker i Danmark i fjor så så jeg en strøken lyseblå E34 sedan med tyske skilter :) Fanget blikket mitt ganske fort kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Tyskland hvor E34 ikke er noen ungdomsbil så er det fortsatt vanlig å se disse i trafikken, som regel helt originale. Det er fortsatt en brukbar mengde igjen i fornuftig stand, i motsettning til Norge hvor alle blir kjørt i stykker eller solgt i deler på Facebook gruppa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rundt 22000 E34'er som stadig har skilter i Tyskland ut av en total produksjon på ca. 1,35 millioner biler (der ca. 1,1 million ble solgt i Europa). Antall E34'er i Tyskland reduseres med 15-20% årlig. E34 begynner med andre ord å bli en relativt sjelden bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Fredrik skrev:

Det er rundt 22000 E34'er som stadig har skilter i Tyskland ut av en total produksjon på ca. 1,35 millioner biler (der ca. 1,1 million ble solgt i Europa). Antall E34'er i Tyskland reduseres med 15-20% årlig. E34 begynner med andre ord å bli en relativt sjelden bil.

Har du en link til denne kilden din? Tatt i betraktning at dette er biler som er opp til 27 år gamle så hadde jeg ærlig talt trodd der var færre. God kvalitet lever lenge :) 

I Norge tipper jeg dette tallet er rundt 150 stk E34 kanskje, pluss en del som står uregistrert rundt forbi. 

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik skrev:

Det er rundt 22000 E34'er som stadig har skilter i Tyskland ut av en total produksjon på ca. 1,35 millioner biler (der ca. 1,1 million ble solgt i Europa). Antall E34'er i Tyskland reduseres med 15-20% årlig. E34 begynner med andre ord å bli en relativt sjelden bil.

Likevel så vil ikke folk her betale en dritt for de :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Har du en link til denne kilden din? Tatt i betraktning at dette er biler som er opp til 27 år gamle så hadde jeg ærlig talt trodd der var færre. God kvalitet lever lenge :) 

I Norge tipper jeg dette tallet er rundt 150 stk E34 kanskje, pluss en del som står uregistrert rundt forbi. 

http://www.kba.de/DE/Home/home_node.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, danskiii skrev:

Så denne på voss på søndag 

:shock:

 

DSC_0731.JPG

Her har vi det man kaller for en "ekstra - large kiste bærer" :P 

(Bare jeg som synes de eldre volvoene ligner på kiste bærere? :P haha)

Endret av Avrinder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...