Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Fint med litt action her i lille Larvik. Autoxo med noen biler: McLaren 650s og 570s, Aston Martin V12 Vantage (Flott lyd på disse) og en Bentley Continental GT. Spottet også en Porsche 997 med GT3 vinge. 

IMG_0075.JPG

IMG_0027.JPG

IMG_0012.JPG

IMG_0005.JPG

IMG_0020.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fra Lærdal.

Tøff, tysk campingbil.

IMG_0996_zpsuwsfezcm.jpg

2002 Lamborghini Murcielago.

IMG_0998_zpscjprqauz.jpg

En bitteliten 1976 Mazda 1300. :) Kjørt veldig lite de siste årene ifølge vegvesen.no (vil tro telleren er rundet før dette).

IMG_1001_zpslci0vpzi.jpg

Tøff hest (dessverre ikke så stor kunnskap når det gjelder eldre Mustanger):

IMG_1004_zpss7hex2mn.jpg

1978 Jeep og en 1984 300D i skjønn forening. :)

IMG_1006_zpstfvcgwml.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, awt skrev:

Noen fra Lærdal.

Tøff hest (dessverre ikke så stor kunnskap når det gjelder eldre Mustanger):

IMG_1004_zpss7hex2mn.jpg

Tror dette er en 1969` Mach3 302 Boss?
(luftekanalen bak døren mener jeg forsvandt på 70` modellen, og den svarte stripen mener jeg indikerer at det er Boss motoren?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med Norge er at vi har en enorm variasjon i bilparken som man ikke finner i andre land i Europa. Selv om Norge de siste årene har fostret opp mange naive blomsterbarn som hater USA fordi det er politisk korrekt må jeg si det er hyggelig å møte US-biler daglig i mengden blant grå firesylindrede dieselbiler fra Tyskland og Japan.  I dag traff jeg på en 1985 (2016) Dodge Ram pickup og en norsksolgt 1987 Jeep Grand Wagoneer, begge med 5.9l V8.

IMG_1532.JPG

IMG_1533.JPG

IMG_1534.JPG

IMG_1535.JPG

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Daniel80 skrev:

Bakdelen av en Volvo V90 Test Vehicle. 

Regner med at det er samme bilen - havnet faktisk ved siden av denne i en rundkjøring på E6 v/Ryen i Oslo for et par uker siden, men bildene ble såpass uklare at jeg ikke kunne poste de her.

Ellers knipset jeg en snasen 1972 (1975) Mercedes-Benz 280S. Du var pokker til kar hvis/når man kjøpte en slik ny på 70-tallet.

IMG_1536.JPG

IMG_1537.JPG

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Daniel80 skrev:

Bakdelen av en Volvo V90 Test Vehicle. 

Fikk ikke tatt noe bedre bilde fordi vi kjørte forbi han på motorveien i Sverige, og når han så kamera bremste han og svingte vekk :)

Meget pen bil da! 

14 timer siden, Werther skrev:

Regner med at det er samme bilen - havnet faktisk ved siden av denne i en rundkjøring på E6 v/Ryen i Oslo for et par uker siden, men bildene ble såpass uklare at jeg ikke kunne poste de her.

Tror muligens jeg møtte på samme bilen i Moss forrige uke, men rakk ikke ta noe bilde av den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...