Saltkjelen Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 On 9.1.2017 at 22.58, Fredrik 90 skrev: Jeg ser virkelig ikke noen dramatikk i mitt første innlegg, det var da enkelte skulle begynne å kommentere min mening om vedlikehold at dramatikken begynte. Jeg er av den mening av at ett Ferrari eierskap forplikter, det er eksotiske biler som jeg personlig synes fortjener vedlikehold deretter. Skal man slurve med vedlikeholdet så kan man jo like gjerne hoppe over en service også da, og kjøpe kina dekk neste gang P Zeroen blir utslitt. Å eie en superbil forplikter og krever ett litt annet vedlikehold enn en vanlig bil, iallfall om man skal bruke den hele året. Jeg synes ikke det er å være fanatisk, jeg vasker selv bilen en gang i uken og as we speak er den forferdelig møkkete. Poenget er at hverken min eller din bil er i nærheten av en Ferrari FF, og at kanskje da vaske rutinene er deretter. Jeg vil ikke si at du er direkte holdeløs slik din bil ser ut, min bil har da også sett slik ut. Men da har jeg som regel vært rask til å vaske den, da jeg personlig liker å ha ren bil. Når ble det å være fanatisk? Men skal vi virkelig diskutere vedlikeholdsrutiner her i denne tråden? Poenget mitt er at eieren av denne bilen kan være like opptatt av å vaske bil som det du er. Selv om man eier en Ferrari eller you name it, så er det ikke ensbetydende med at man slurver med vedlikeholdet fordi den er møkkete. Slik du ordlegger deg, forventer du at eieren omtrent skal stoppe på hver bensinstasjon han møter for å spyle den av, og dette tendenserer til å være fanatisk i mine øyne. Med henhold til siste kommentar, drar du stort sett alltid dette kortet når noen er uenig eller stiller kritikk til påstanden din. Hvis du ikke ønsker å diskutere dette, så skulle du heller ikke startet med kommentaren din! Magnus., And-reas, Cab3serie2009 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 (endret) Mulig det ikke saltes så mye nede på Sørlandet, men her er det håpløst å holde bilen ren nå. Det er drit bløtt på vegene døgnet rundt på grunn av den jævla saltinga. Skulle kjøre en halvtime for å besøke noen i fengsel her på søndag og spylte av bilen før jeg dro, da jeg var hjemme igjen var bilen akkurat like møkkete og jævlig som før jeg spyla den helt ren. Endret Januar 10, 2017 av 316 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Er som flere her har poengtert helt håpløst å holde bilen ren på østlandet om dagen, kjørte 3-4 dager uten å få spylt av bilen og felgene var helt svarte samt at det ikke var mulig å se BMW emblemet i senterkoppen engang. Stakkars Vitoen som pappa bruker har gått et par-tre uker uten vask og ligger nesten en cm med sand og møkk som sitter fast på hele bakluka FFen ser ikke verre ut enn etter 10-15min kjøring på E6 Personlig foretrekker jeg at sånne biler kun brukes i penvær jeg da, men det blir en helt annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 11, 2017 Share Skrevet Januar 11, 2017 Kristine Koht sin rosa Range Rover Evoque og kanskje tidenes dårligste bilde av en Bentley Continental. DonaldT og Cab3serie2009 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark Knight Skrevet Januar 12, 2017 Share Skrevet Januar 12, 2017 (endret) Diesel Endret Januar 12, 2017 av Dark Knight DonaldT og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 (endret) Minner om Subaru... og nye hekken på Mercedes stasjonsvogn. Det er vel snart ikke flere italienske designhus igjen? Det kom seg liksom ikke etter at Hyundai Matrix ble lansert, «designed by Pininfarina» Endret Januar 13, 2017 av And-reas Dark Knight reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 Spotta @D.Toft på Kokstad tidligere i dag. Meget fet skute D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 (endret) hva kom du i @DanielStance? var 2 turer nedpå bybane depoet i dag takk Endret Januar 13, 2017 av D.Toft Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 44 minutter siden, D.Toft skrev: hva kom du i @DanielStance? var 2 turer nedpå bybane depoet i dag takk Så deg i rundkjøringen der man kjører enten til Flesland, opp til f.eks Dolly og ned til den snåle broen. Jeg kjørte en X3 F25 Men var litt lengre oppi veien fra Flesland så du hadde nok ikke sett meg uansett D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 ååååja, godt spottet hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 14, 2017 Share Skrevet Januar 14, 2017 4 timer siden, D.Toft skrev: ååååja, godt spottet hehehehe E38 fanger alltid blikket mitt haha D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 20, 2017 Share Skrevet Januar 20, 2017 1992 (2003) E32 730iA. Bilen bar preg av å være en brukis da innsiden var full av tomme spylervæskekanner og Pepsi Max-flasker. En hyggelig overraskelse dog var at førersetet i stoff var strøkent uten den typiske "BMW-slitasjen". Marius2002 og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 21, 2017 Share Skrevet Januar 21, 2017 Diverse tøffe spottings fra London ila de siste 2-3 dagene Tøff matt Bentley: M3 E93: S63 AMG: Nissan Figaro: Rolls Royce: M3 E92: M4: Nok en Bentley. Så å si folkevogner i disse trakter, men. M3 F80: M5 F10: 911 Turbo S: C63 Coupé: GT-R: Enda en: i8: 500 Abarth: Twizy: Mer britisk folkevogn: Et par Porscher: Maserati: Mer folkis: Aston: STi: Et par folkevogner til: Nok en fet Fiat: Maybach: Tøff Golf pickup: Mitsu som du ikke ser hver dag: M3 E93 igjen: Gangsterfolkevogntralle: Avslutter med litt vindussikling: N.E.W., olenikolai, Evenol og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Får følge opp med en USA-spesial etter alle disse millionbilene... 1966 (1996) Ford Mustang med en 3.2 sekser, 2000 (2012) Plymouth Prowler og en sjarmerende 1982 (2015) Ford F150 5.7l. N.E.W. og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 27, 2017 Share Skrevet Januar 27, 2017 Arab Landcruiser i Oslo, gul Gälanderwagen med Brabus front, samt en bittteliten hissigpropp: Haman Fiat 500 Sportivo Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå