Saltkjelen Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 2 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Finnes ikke M5 touring, mest sannsynlig en 528 eller om man har flaks en 540. Finnes vel kun 2-3 "ordentlige" M5 touringer i landet. Ombygd med orginale M5 deler. Finnes en her på forumet. Setningen din er en smule selvmotsigende. Hva gjør denne bilen til mindre "ordentlig" M5 enn de som er "ordentlige" M5er? Denne er iht. Statens Vegvesen godkjent ombygget til M5 - akkurat slik de andre "ordentlige" M5-touringene også er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 (endret) Dette har vi diskutert ganske mange ganger og det er forskjellige skoler vedr. hva som gjør en BMW til en "ekte" M-modell. Hvis VIN-nummeret begynner med WBS er det en ekte og original M-modell (i det minste chassiset stammer fra en ekte M-modell) ellers ikke (altså at VIN-nummeret begynner med WBA)... Endret Mai 1, 2017 av Fredrik lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 Akkurat definisjonen av en M-modell er vi helt enige i, så diskusjon rundt det er overflødig - spørsmålet var imidlertid ikke det i dette tilfellet her. Jeg bare undrer hva som gjør noen/enkelte M5-touringer til en "ordentlig" M-bil, mens andre M5-touringer ikke er en "ordentlig" M-bil. Begge er like mye ombygde og uoriginale.. Les setningen til "Slavearbeider´n" og mitt oppfølgingsspørsmål, så forstår du. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 Jeg forstår og vi er helt enige. Jeg bare påpeker det formelle kravet fra BMW. Alt annet er opp til enhver å mene hva de vil for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 And-reas og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 (endret) Store biler: RR Seraph, RR Gohst Mansory, Lincoln og 7'er. Små biler: Mini (vs ny Mini), Fiat 500 (vs RS5), MGB GT og Alfa Endret Mai 2, 2017 av N.E.W. Werther, Patteyh og DonaldT reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Et par Porschespottinger på morgenkvisten. 356 Speedster og en 930 Flachbau. DonaldT, Patteyh og Werther reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supercars_no Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Eieren av den har flere godsaker, og en ganske jovial utsikt! StigJ, Marius2002, 316 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Kjente jeg ble litt uvel nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supercars_no Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 (endret) Når jeg først er her inne kan jeg jo dele et knippe eldre og nyere spottinger. Mulig bildene er av noe dårlig kvalitet, da de stammer fra min Instagram med samme navn. Endret Mai 3, 2017 av Supercars_no Olek69, HenrikSolberg, N.E.W. og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mai 3, 2017 Share Skrevet Mai 3, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Litt av hvert her. Var en tur innom Drammen Autoinvest og VS Auto. En "A45 AMG" A180 😉 Forbikjørt i en greeeeei hastighet på grensa av en Skyline R34. Han skulle på meet senere den kvelden på Ingerstrand. Ombygget SL55 på Nydalen. Tøft syn, bare at mange av luftinntakene var så og falske. Takker fortsatt ikke nei for det 😙 Siste var en kunde som kom innom igår med sin Focus RS. Veldig hyggelig eier som hadde byttet inn sin I8 mot denne lekne bilen. Marius2002, Werther, Patteyh og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 E92 M3 LCI i Skulleruddumpa og en rå 1930 Ford pickup ved Tusenfryd. Patrik André Jørgensen, DonaldT og Werther reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Den M3en tror jeg var på Ingierstrand her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Her hadde det skjedd litt siden sist. Mai-måned er ofte en bra, kanskje den beste spotte-måneden i året siden alle er våryre og klare for sol og cruising. Selv kommer jeg som vanlig drassende med "skrotbiler", i hvert fall sammenlignet med alle superbilene....1974 Saab V4, 1986 (1997) Alfa Romeo GTV6 og en tidligere avbildet Cadillac Eldorado, men denne gangen lastet til taket med Glava isolasjon. N.E.W., Patrik André Jørgensen, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå