Fredrik Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 Porsche er også lei av at bilene de bygger ofte kjøpes av folk som ikke er entusiaster, men spekulanter og vil nå begynne å se kjøperne nærmere etter sømmene før de får lov til å kjøpe enkelte av de mer spesielle modellene. Porsche mener at bilene skal kjøres og at en evt. verdistigning på bilene bare er pluss og langt fra det viktigste med en Porsche. "Porsche is an automaker, not a hedge fund" sier direktøren for Porsches GT-modeller, Andreas Preuninger. Dette står det etter min mening temmelig stor respekt av, http://jalopnik.com/porsche-to-crack-down-on-people-who-flip-their-cars-for-1795617610 Marius2002, Dark Knight, Fredrik 90 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 37 minutter siden, Fredrik skrev: Porsche er også lei av at bilene de bygger ofte kjøpes av folk som ikke er entusiaster, men spekulanter og vil nå begynne å se kjøperne nærmere etter sømmene før de får lov til å kjøpe enkelte av de mer spesielle modellene. Porsche mener at bilene skal kjøres og at en evt. verdistigning på bilene bare er pluss og langt fra det viktigste med en Porsche. "Porsche is an automaker, not a hedge fund" sier direktøren for Porsches GT-modeller, Andreas Preuninger. Dette står det etter min mening temmelig stor respekt av, http://jalopnik.com/porsche-to-crack-down-on-people-who-flip-their-cars-for-1795617610 Ja det synes jeg det står stor respekt av, og det støtter jeg også bilprodusentene helt og holdent i. Det samme gjelder klassiske veteraner som oss vanlige entusiaster ikke får tilgang på. De med mye penger kjøper dem opp og lagrer dem, E30 M3 og E28 M5 er gode eksempler på dette. Det er ingenting på denne gjord som tilsier at en E28 M5 skal koste en million kroner....det er ren idioti... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 20 timer siden, Supercars_no skrev: Tror både miura sv, f40, f50, 288 GTO og lm002 er solgt videre. Lm002 gikk dog videre i landet. Når det gjelder chironen har jeg hørt fra flere kilder at den skal være fredly sin. Dette kommenterer også Thor hushovd på Instagram. Virker logisk da nesten alle bildene av den er sammen med fredly sin P1 GTR. Men vet ikke noe sikkert🤔 Her kjører Fredly rundt i Chironen. På slutten av videoen her får Jon Olsson sitte på en tur. Bra drag i den bilen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 Da fikk vi bekreftet mistanken om Arne Fredly og Bugatti Chiron - https://www.dn.no/nyheter/2017/05/30/1800/Motor/arne-fredly-har-kjopt-bugatti-til-30-millioner-kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 31, 2017 Share Skrevet Mai 31, 2017 (endret) En pen 1977 W116 350SE, 1972 (2002) BMW E9, en sliten 1978 911 SC som bar preg av et langt liv i California (ekstremt sliten lakk og full av bulker) og en 1985 Carrera 3.2 som poserer sammen med et familiemedlem. Endret Mai 31, 2017 av Werther N.E.W., Fredrik, DonaldT og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 (endret) RR Corniche, SAAB V4 med kledelig campingvogn, RS6 med potter som sikkert gir bra lyd, Subaru WRX STI, kid'n sammenligner fargen på sin nyervervede giftgrønne McLaren 675LT opp mot boblen sin fine blåfarge og til slutt 1 gen. Viper. Endret Juni 1, 2017 av N.E.W. Fredrik, DonaldT, Patteyh og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 Et par litt sære bybiler fra en Oslo-tur sist helg. Patteyh, Marius2002, N.E.W. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 Herlig Kübelwagen over her. Et par fra i går: Nydelig Z8, en rimelig rufsete 325 IX (som Werther, sjekket jeg reg.nr på denne: Reg. i Hønefoss, EU-godkjent og en eier fra 1988) samt en gammel Jaguar i farta. Så to parkeringsbilder. Ikke så ofte jeg ser andre A2'r i Colour Storm utgaven, så måtte stoppe å knipse dem sammen (parklys og spredere fordi ene hovedpæren nettopp hadde gått). Tilslutt en fin speilvendt parkering av to nær identiske Fiater. fxslin, Werther, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 Noen jeg har kommet over siste uken 😀 McLaren 12C? 1965 Bentley S3 Porsche 968 Patteyh, N.E.W., DonaldT og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 E55 AMG: AMG GTS: Tøff LR: Og må være første gang jeg lå bak en traktor på Ryen Patteyh, N.E.W. og DonaldT reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 Begynner å komme en del fine BMWer hit for treffet i morgen, men de knipser jeg ikke bilde av. Jeg kom derimot over en ganske fin E34 530i touring og Lada Niva Fredrik, Patteyh, DonaldT og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 (endret) Hele tre virkelige favorittbiler i spottetråden nå... Porsche 968, Land Rover Serie 2/3 og Lada Niva. En VW Thing eller Type 181 som @Lars89 spottet hadde også vært ganske artig å ha... Endret Juni 2, 2017 av Fredrik Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 On 30.5.2017 at 22.17, Peak skrev: Da fikk vi bekreftet mistanken om Arne Fredly og Bugatti Chiron - https://www.dn.no/nyheter/2017/05/30/1800/Motor/arne-fredly-har-kjopt-bugatti-til-30-millioner-kroner Var det ikke det jeg sa da på forrige side, hehe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 @Slavearbeider'n - Benektet aldri din påstand, bare bekreftet den med henvisning til DN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 3, 2017 Share Skrevet Juni 3, 2017 17 timer siden, Fredrik skrev: Hele tre virkelige favorittbiler i spottetråden nå... Porsche 968, Land Rover Serie 2/3 og Lada Niva. ...og en 1980 928S. Samt 1975 350SE vs 1991 300SE og en E-type i farta. DonaldT, Fredrik, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå