Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Samme volum og antall turboer, men den ene forbruker halvparten. Felgdiameter er lik også

V8 diesel er heftig. Noe tuning på den?

Skrevet
14 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Samme volum og antall turboer, men den ene forbruker halvparten. Felgdiameter er lik også

IMG_0851.jpeg

E65 sluker store hjul

Skrevet
14 timer siden, Ingvaldsen skrev:

IMG_0851.jpeg

Hvordan er interessen på x5m på finn?

Skrevet
1 time siden, JMossige skrev:

Hvordan er interessen på x5m på finn?

akkurat som forventet egentlig, null niks interesse så langt :P man skal være spesielt interessert eller uviten (eller bare ha VELDIG god økonomi) for å kjøpe X5M, mulig jeg skyter meg selv i foten ved skrive slik men det skal ikke mye søking til på internett for å finne ut at det stemmer likevel.

men når alt virker så er det bare farten på bensinnåla som irriterer meg, ellers er det en meget bra bil å bruke.

Skrevet
8 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

akkurat som forventet egentlig, null niks interesse så langt :P man skal være spesielt interessert eller uviten (eller bare ha VELDIG god økonomi) for å kjøpe X5M, mulig jeg skyter meg selv i foten ved skrive slik men det skal ikke mye søking til på internett for å finne ut at det stemmer likevel.

men når alt virker så er det bare farten på bensinnåla som irriterer meg, ellers er det en meget bra bil å bruke.

Hehe ja, glad jeg kjøpte en med veldig lav km stand, og jobber heldigvis som bilmekaniker 😅 Men lykke til med salget.

Skrevet
1 time siden, JMossige skrev:

Hehe ja, glad jeg kjøpte en med veldig lav km stand, og jobber heldigvis som bilmekaniker 😅 Men lykke til med salget.

ikke for å ødelegge stemninga men min rasa første gang på 28k km, og har du ikke index 12 injektorer så ryker det fort 70k for 8 nye idag.. :P jeg har forresten stående delemotor med index 12 :P

Skrevet
4 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

ikke for å ødelegge stemninga men min rasa første gang på 28k km, og har du ikke index 12 injektorer så ryker det fort 70k for 8 nye idag.. :P jeg har forresten stående delemotor med index 12 :P

Må ha vært veldig uheldig da. Vet du hva som røk på din ved 28k? Det er aktiv tilbakekalling på injektorene på min nå, så skal inn til Hedin så fort som mulig 👍 

Skrevet
16 minutter siden, JMossige skrev:

Må ha vært veldig uheldig da. Vet du hva som røk på din ved 28k? Det er aktiv tilbakekalling på injektorene på min nå, så skal inn til Hedin så fort som mulig 👍 

Siezed cranckshaft sto det historikken hos bmw, samme som skjedde i mitt eie. De spiser også rørsystemet for ccv.

din kan jo fortsatt forsikres drivlinje på, hadde ikke turt å kjørt uten

Skrevet (endret)
20 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Siezed cranckshaft sto det historikken hos bmw, samme som skjedde i mitt eie. De spiser også rørsystemet for ccv.

din kan jo fortsatt forsikres drivlinje på, hadde ikke turt å kjørt uten

Har ingen symptomer på injektorer som lekker, sviver veldig fint ved oppstart, og ved oljeskift så filter fint ut og luktet ikke noe drivstoff. Men har også aktiv airbag tilbakekalling der det står at bilen ikke må kjøres før skifte, så blir ikke noe langtur før alt er i orden.

Endret av JMossige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Opprett ny...