Eystein Ose Skrevet i går, 14:39 Skrevet i går, 14:39 Eugodkjent i 2 nye år😄✅ Orjan, KKME30, m-blå og 17 andre reagerte på dette 20
Saltkjelen Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Jeg blir direkte glad av å se hvordan denne fargen poppe i sollys! Og et av børstraktoren til @Ingvaldsen Walkabout, fupsaker, ahj og 19 andre reagerte på dette 20 2
Marius2002 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Skal over noen strekker i helgen med farevarsel. Så da var pensjonistfelgene på. Forøvrig enda to uker til fronten blir fikset, var over en måned ventetid 😬 Heldigvis så lite merker at kun de trente øyer ser, men såpass mye at det irriterer meg. Det tok jo to uker for Gjensidige å finne ut at det ikke var min skyld, selv om det var åpenlyst (jeg var jo ikke i bilen engang) og det var skrevet skademelding og underskrevet begge parter. Slikt tidsbruk stresser meg. Saltkjelen, Dusy, Walkabout og 7 andre reagerte på dette 10
KKME30 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Nyvasket e91 ikveld🤩 Dusy, Stawky, fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10
m-blå Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Walkabout, Orjan, Ampera og 5 andre reagerte på dette 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå