Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Marius2002 skrev:

Dette gleder jeg meg til å se, samt hvordan du gjør det :) 

Jeg har veldig veldig lyst å gjøre samme selv, den ovale stussen er bra kjip...

Gleder meg til å se selv! Om du vil ha Hartge eksos ville jeg vært kjapp og snakket med Strandveien Auto- de har et restlager liggende. jeg skulle egentlig bare ha Hartge mattesett men tok eksos også da jeg fikk en god pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, papertiger skrev:

Gleder meg til å se selv! Om du vil ha Hartge eksos ville jeg vært kjapp og snakket med Strandveien Auto- de har et restlager liggende. jeg skulle egentlig bare ha Hartge mattesett men tok eksos også da jeg fikk en god pris. 

Sweet! Bytter du mye eller bare stussene bak? Og er det bolt-on om du bytter mer eller må du kappe/sveise? (det samme gjelder kun stussene igrunn)

Og pris ? :) 

On-topic: bilen fikk seg en liten spyler idag, bare for å få av det verste... Se om jeg rekker håndvask i morgen:
IMG_1365.thumb.JPG.d1a57b61346b10c6270ed

Endret av Marius2002
iPhonekamera med skitt på linsa..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Marius2002 skrev:

Sweet! Bytter du mye eller bare stussene bak? Og er det bolt-on om du bytter mer eller må du kappe/sveise? (det samme gjelder kun stussene igrunn)

Og pris ? :) 
 

Hei, jeg hadde slik Hartge eksos på min e90 som jeg hadde tidligere. Her er ett bilde som viser den montert, orginaleksosen må kappes ca ved bakaksel, og du kan såvidt se klemmen på mitt bilde.

wt63y3ou59nq90k623sr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...