papertiger Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 1 time siden, Marius2002 skrev: Dette gleder jeg meg til å se, samt hvordan du gjør det Jeg har veldig veldig lyst å gjøre samme selv, den ovale stussen er bra kjip... Gleder meg til å se selv! Om du vil ha Hartge eksos ville jeg vært kjapp og snakket med Strandveien Auto- de har et restlager liggende. jeg skulle egentlig bare ha Hartge mattesett men tok eksos også da jeg fikk en god pris. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 (endret) 15 minutter siden, papertiger skrev: Gleder meg til å se selv! Om du vil ha Hartge eksos ville jeg vært kjapp og snakket med Strandveien Auto- de har et restlager liggende. jeg skulle egentlig bare ha Hartge mattesett men tok eksos også da jeg fikk en god pris. Sweet! Bytter du mye eller bare stussene bak? Og er det bolt-on om du bytter mer eller må du kappe/sveise? (det samme gjelder kun stussene igrunn) Og pris ? On-topic: bilen fikk seg en liten spyler idag, bare for å få av det verste... Se om jeg rekker håndvask i morgen: Endret Mars 11, 2016 av Marius2002 iPhonekamera med skitt på linsa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 24 minutter siden, Marius2002 skrev: Sweet! Bytter du mye eller bare stussene bak? Og er det bolt-on om du bytter mer eller må du kappe/sveise? (det samme gjelder kun stussene igrunn) Og pris ? Hei, jeg hadde slik Hartge eksos på min e90 som jeg hadde tidligere. Her er ett bilde som viser den montert, orginaleksosen må kappes ca ved bakaksel, og du kan såvidt se klemmen på mitt bilde. Marius2002 og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet Mars 12, 2016 Share Skrevet Mars 12, 2016 (endret) Fått montert H&R 35/15 mm senk på f11en. Prøvde også sommerhjulene fra 61en, kledde bilen men ble for små, så må nok investere i 20" Endret Mars 12, 2016 av Tommy H papertiger, HenrikSolberg, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Bilen var på siste polering i helgen før den må selges StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 (endret) Nye sommerhjul (og fått led i grøftelys, ae og skilt) Skitten og fæl bil etter å ha vært en tur i Haugesund, men får gå Endret Mars 13, 2016 av Mattae Marius2002, figgen og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Da har jeg vrengt på sommerhjul. Takler ikke kjøre rundt med vinterhjul lengre. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Idag blir nok Lamin-X fjernet fra hovedlyktene da den ikke falt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Nå begynner jeg å bli lei snø!! Heldigvis 8+ nå så det begynner og ligne på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Jeg tror det er noe galt med bildet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Nå må du få opp tråd, Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå