Gorg Skrevet Oktober 30, 2017 Share Skrevet Oktober 30, 2017 1 time siden, ahj skrev: Har du ikke lagt om enda? Har lagt om på alle mine Jo, la om idag 😅 Måtte jo det.. ahj og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet Oktober 30, 2017 Share Skrevet Oktober 30, 2017 S. Gunstad, Saltkjelen, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Oktober 30, 2017 Share Skrevet Oktober 30, 2017 Vask og voks før vinteren, blir vell og bytte til vinterhjula neste uke Gorg, Fahad, Walkabout og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 30, 2017 Share Skrevet Oktober 30, 2017 Vask av vinterhjul, gummimatter og senkefjører idag. I morgen blir det å legge Autobahn på felger og fjører, eller er det noen som har gode erfaringer med Fusso på felger? fupsaker, Walkabout, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusLie Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Prøvde meg med speilrefleks og Lightroom for første gang i går Gorg, williamwiers, Dal-z og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kneth Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Kanskje ikke verdens beste bilde, men elsker at snøen er kommet i nord 😊 Gorg og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Fått på lagringshjul idag 😊 Gorg, Runey og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Sommerfelger grundig vasket, mens vinterdekkene er lagt om Saltkjelen, Fahad, MagnusLie og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 Endelig fikk jeg så tjukt skum jeg ønsket! Snow foam-lanse til Nilfisk er en knall investering! Og Angelwax skum funker. Renner ikke så godt jeg ønsker, får prøve noe annet når den er tom.. Ellers vasket med Angelwax shampoo, deretter tørket Og påført smart wax. Muligens ikke nødvendig når den i sommer ble behandlet med kamikaze. Klar for tur til Kvitfjell i morgen! Walkabout, ahj, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 1, 2017 Share Skrevet November 1, 2017 Hmm.. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 2, 2017 Share Skrevet November 2, 2017 Da har man kjøpt ny bil Bildet er lånt fra annonsen fordi jeg er lat Får håpe jeg er mer heldig med denne, hvis ikke så gir jeg opp HenrikSolberg, liffi, Weltzin og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 2, 2017 Share Skrevet November 2, 2017 1 time siden, Daniel. skrev: Da har man kjøpt ny bil Bildet er lånt fra annonsen fordi jeg er lat Får håpe jeg er mer heldig med denne, hvis ikke så gir jeg opp Oi! Grattis! Den var meget tøff, kommer det tråd?? MagnusLie og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 2, 2017 Share Skrevet November 2, 2017 21 minutter siden, Gorg skrev: Oi! Grattis! Den var meget tøff, kommer det tråd?? Takk Kanskje det. Har funnet ut at å holde en sånn tråd i livet ikke er min sterkeste side hehe. Får lite respons også, men kan sikkert lage en snart om det er ønsket. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 2, 2017 Share Skrevet November 2, 2017 43 minutter siden, Daniel. skrev: Takk Kanskje det. Har funnet ut at å holde en sånn tråd i livet ikke er min sterkeste side hehe. Får lite respons også, men kan sikkert lage en snart om det er ønsket. Ihvertfall sleng ut masse bilder i denne tråden om du ikke får tid til å lage tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå