Gå til innhold

Min E60 & F01 tråd.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Se her ja, da var endelig tråd på plass! Det blir spennende å følge flere F01-bygg her inne etter hvert. Er det noen grunn til at du kjører med dekkdimensjoner som gir ca. 8,5% differanse i forhold til originaldimensjon? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Se her ja, da var endelig tråd på plass! Det blir spennende å følge flere F01-bygg her inne etter hvert. Er det noen grunn til at du kjører med dekkdimensjoner som gir ca. 8,5% differanse i forhold til originaldimensjon? :)

Tok sin tid 😊  men ja nei felgene er jo/ ble kjøpt til E60n så måtte prøve de på denne. Nå syns jeg riktig nok at de felgene passer bra på bilen, men lurer på å kjøpe felger med bedre dim. til denne bilen etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! F01 er så flotte. Herlig upolitisk korrekt med 750i motoren. Digger det :D

likte felgene, skulle mulig hatt mer profil og dekkside på dem?

760i eksos, er denne friskere i lyden eller er det kun utseendemessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Evopower skrev:

Flott bil! F01 er så flotte. Herlig upolitisk korrekt med 750i motoren. Digger det :D

likte felgene, skulle mulig hatt mer profil og dekkside på dem?

760i eksos, er denne friskere i lyden eller er det kun utseendemessig?

Takk for det. Hehe ja, 750i motoren er virkelig innafor, men den er veldig tørst da :D 

Som sagt over syns jeg felgene passer bilen, men dimmen et jo litt feil. Får duge denne sesong. 

Ekosen består bare av å bytte til 4 endehaler i stedet for 2, samt diffusor. Har jo 4 rør originalt så det kommer røk fra alle 4 hull. De to innerste rørene er jo lukket og åpner seg ved 1,5rpm, men har ordnet slik at de er åpen hele tiden i stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • Reef89 changed the title to Min E60 & F01 tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...