Reef89 Skrevet Mai 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2019 (endret) slettet innlegg. Endret Juli 9, 2019 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 18, 2019 Share Skrevet Mai 18, 2019 Se her ja, da var endelig tråd på plass! Det blir spennende å følge flere F01-bygg her inne etter hvert. Er det noen grunn til at du kjører med dekkdimensjoner som gir ca. 8,5% differanse i forhold til originaldimensjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2019 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Se her ja, da var endelig tråd på plass! Det blir spennende å følge flere F01-bygg her inne etter hvert. Er det noen grunn til at du kjører med dekkdimensjoner som gir ca. 8,5% differanse i forhold til originaldimensjon? Tok sin tid 😊 men ja nei felgene er jo/ ble kjøpt til E60n så måtte prøve de på denne. Nå syns jeg riktig nok at de felgene passer bra på bilen, men lurer på å kjøpe felger med bedre dim. til denne bilen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 18, 2019 Share Skrevet Mai 18, 2019 Flott bil! F01 er så flotte. Herlig upolitisk korrekt med 750i motoren. Digger det likte felgene, skulle mulig hatt mer profil og dekkside på dem? 760i eksos, er denne friskere i lyden eller er det kun utseendemessig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2019 41 minutter siden, Evopower skrev: Flott bil! F01 er så flotte. Herlig upolitisk korrekt med 750i motoren. Digger det likte felgene, skulle mulig hatt mer profil og dekkside på dem? 760i eksos, er denne friskere i lyden eller er det kun utseendemessig? Takk for det. Hehe ja, 750i motoren er virkelig innafor, men den er veldig tørst da Som sagt over syns jeg felgene passer bilen, men dimmen et jo litt feil. Får duge denne sesong. Ekosen består bare av å bytte til 4 endehaler i stedet for 2, samt diffusor. Har jo 4 rør originalt så det kommer røk fra alle 4 hull. De to innerste rørene er jo lukket og åpner seg ved 1,5rpm, men har ordnet slik at de er åpen hele tiden i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2019 Fikk gjort litt smått i dag. Montering av LCI LED tåkelys Glemte jo selvsagt ferdig bilde. Fikk også lakkert dekslene sorte igjen da de begynte å bli falmete. Thundercoil, Otis, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 9, 2019 Share Skrevet Juli 9, 2019 Lekker bil med grom motor! Chromelista bak, har du foilert den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2019 Takk for det Listene på bagasjeluka er foliert ja. Har valgt og kun beholde chromen på fanger foran og bak samt dørhåndtakene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 9, 2019 Share Skrevet Juli 9, 2019 Må få gjort det på min også. Synes den chromelista ser litt malplassert ut. Spesielt siden bilen min har high gloss shadowline. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 12, 2019 Forfatter Share Skrevet September 12, 2019 Lite dilemma nå, prøver skvettlapper. Er det yey or ney? om noen skulle være i tvil så blir de lakkert før evt. montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 Synes ikke det så så gærent ut, jeg. Hjelper på når det er svart bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 12, 2019 Forfatter Share Skrevet September 12, 2019 1 minutt siden, Walkabout skrev: Synes ikke det så så gærent ut, jeg. Hjelper på når det er svart bil. Nei så ikke ille ut egentlig, blir jo ennå mindre synlig når de blir lakket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 Nay 🤔 Men jeg er litt anti skvettlapper generelt sett haha. ///M-ini95, Reef89, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 Enig med @Daniel. hva gjelder skvettlapper og skvettlapper generelt. Daniel., Reef89 og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 12, 2019 Share Skrevet September 12, 2019 Jeg syns det der så ganske ålreit ut til å være skvettlapper, absolutt ikke sjenerende i mine øyne. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå