Gå til innhold

E46 ///M3 CSL


Syvert
 Share

Anbefalte innlegg

Ja kommer ned på lokaltreff så sant ein ikkje er på arbeid,

når tid er vårtreffet i år da tru? veit du det?

Ganske så sprek sak du har der da, har du den på autostrada?? slik at når en er nedom ein dag så kan en ta en kikk,dere har jau andre modeller som er verdt å ta ein kikk på :)

Har verken sett eller hørt noe om vårtreff i Telemark i år...

Jo da, går greit, men kan ikke måle seg med CSL :wink:

Jeg jobber i AutostradaSport som ligger i Asker, men bor i Skien. Så bilen blir ikke brukt på jobb. Men for all del, mange andre flotte og råere biler å se på :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Syvert changed the title to E46 ///M3 CSL SOLGT. Oppdatering noen år seinere :)
  • 4 weeks later...

Hei, oppdatering etter mange år uten M bil, då har det blitt CSL igjen på meg og faktisk samme bilen som eg solgte i 2011 Og kjøper av samme eigar nå som i 2009 :)  
 

Henter bilen i dag og får ein fin kjøyre tur frå Trondheim til Indre VestTelemark trakter, legger med nokre bilder etterhvert i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med å ha kjøpt tilbake en helrå bil 👍 

Artig at det er en av kun tre norske CSL. Med prisene disse oppnår internasjonalt så er det bra bilen forblir hos Norsk eier og ikke eksporteres. Noen som vet noe om de to andre norsk solgte CSL?

Her er en oversikt over noen flere.

IMG_1539.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med å ha kjøpt tilbake en helrå bil 👍 

Artig at det er en av kun tre norske CSL. Med prisene disse oppnår internasjonalt så er det bra bilen forblir hos Norsk eier og ikke eksporteres. Noen som vet noe om de to andre norsk solgte CSL?

Takk takk, Var 3 norsk solgte men den eine av 3 blei aldri norsk registert. Og meiner den er i Tyskland i dag med samme eiger. Den andre bilen hadde Per Fjell når eg hadde min,  men han solgte den vidre til ein annen norsk kar. 
 

ja enig må ha dei her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 11 CSL'er i Norge, 6 grå og 5 sorte. (Den første i lista som Ampera postet (AS 45402) er en "vanlig" M3).

Det er også riktig som Syvert sier at en ny CSL gikk direkte på eksport. Den andre norsksolgte er også grå. Hadde 24281km på siste PKK i 2021.😮

Nerdefacts om meg: Jeg har et excel-ark med oversikt over E46 M3 CS og CSL, 1 serie M coupe, F8x M3/4 CS, F87 M2 CS og Porsche 991.2 Carrera T...viktig å ha oversikt i tilfelle Lotto'n går inn 😄 ja, også Alpina-registeret da.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Syvert changed the title to E46 ///M3 CSL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...