Gå til innhold

E46 ///M3 CSL


Syvert
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Orjan skrev:

Det er 11 CSL'er i Norge, 6 grå og 5 sorte. (Den første i lista som Ampera postet (AS 45402) er en "vanlig" M3).

Det er også riktig som Syvert sier at en ny CSL gikk direkte på eksport. Den andre norsksolgte er også grå. Hadde 24281km på siste PKK i 2021.😮

Nerdefacts om meg: Jeg har et excel-ark med oversikt over E46 M3 CS og CSL, 1 serie M coupe, F8x M3/4 CS, F87 M2 CS og Porsche 991.2 Carrera T...viktig å ha oversikt i tilfelle Lotto'n går inn 😄 ja, også Alpina-registeret da.  

Jøss , sjå det ja, god kontroll du👍👍  moro nokon lager slike lister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Fantastisk bil og en morsom historie. Legenden har kommet hjem igjen.

Gledes at en CSL kan kose seg på veiene i Telemark, håper å se denne langs veien.

 

Takk takk, ja det var heilt magisk å få sjansen til dette igjen. Den blir godt tatt vare på, den er fremdeles veldig fin og godt holdt.Men blir litt stell på den i vinter. 
 

det er mulig du får sjå den ja, men ikkje i år 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Syvert skrev:

E02CB35E-03F7-4495-9A81-D84EB3D73EDC.jpeg

D89639D1-9917-4650-AA78-08EF10BD682F.jpeg

3DEFEF5F-60DE-4325-9EE3-6708785E4C53.jpeg

5D0413EB-4221-4BEB-AB6D-D97E7AFA07F6.jpeg

Dette er drømmebil! Synd de aldri ble levert med farge, selv om denne gråfargen kler e46 m3 veldig godt. Forresten : du veit tilfeldigvis ikke av to csl bakfelger? Tenker og kjøre bakfelger rundt om på min 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, fupsaker skrev:

Liker samlingen din. :D E46 CSL, 2021 ZL1, Avensis. ;) Mest moro og en anelse fornuft. :D 

Haha ja…er 3 hobby bilar som tar plass så bruksbilen er ein kjedlig avensis som er ute heile året. Så har ein rimlig bruksbil ja som er trofast men kjedlig : ) skulle vært bmw men. Får bli seinere ,nå er eg blakk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, turbojugen skrev:

Dette er drømmebil! Synd de aldri ble levert med farge, selv om denne gråfargen kler e46 m3 veldig godt. Forresten : du veit tilfeldigvis ikke av to csl bakfelger? Tenker og kjøre bakfelger rundt om på min 

Ja det kan du sei. Men slik var det bare med fargevalg  : )

nei eg er ikkje sikker på kven som kan ha 2 bakfelger men det burde nok vere håp for og få tak i det, men passer bakfelger framme uten modifiseringer? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2023 den 23.21, Syvert skrev:

Ja det kan du sei. Men slik var det bare med fargevalg  : )

nei eg er ikkje sikker på kven som kan ha 2 bakfelger men det burde nok vere håp for og få tak i det, men passer bakfelger framme uten modifiseringer? 

 

Ikke direkte, må ha litt mer camber. Men om man skal kjøre på bane har ikke det så mye og si. Snakka litt med han her på instagram, han har 255 dekk foran og 265 bak, med bakfelger rundt om. Synes det ser mye bøsere ut enn de «flate» framfelgene😄

bakfelger er og få kjøpt nye enda da, men koster litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Syvert changed the title to E46 ///M3 CSL
På 16.9.2023 den 10.59, turbojugen skrev:

Ikke direkte, må ha litt mer camber. Men om man skal kjøre på bane har ikke det så mye og si. Snakka litt med han her på instagram, han har 255 dekk foran og 265 bak, med bakfelger rundt om. Synes det ser mye bøsere ut enn de «flate» framfelgene😄

bakfelger er og få kjøpt nye enda da, men koster litt

Er det ikke bare noen få mm inpress som skiller vanlig fra CSL bak? Like greit å skaffe "vanlige" bakfelger som ikke krever like mye camber isåfall?🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Syvert changed the title to E46 ///M3 CSL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...