ahj Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 48 minutter siden, StigJ skrev: For å si det sånn så var det et greit lag med sand og dritt der inne fra før. Så nå er det rent og pent der inne. Og nå er det faktisk mulig å spyle inni der. Så blir nok ikke verre Er dreneringshull der inni også. Spylte også plata som henger under motoren. Den var jo vassdrukken i olje og annet søl. Lurer på om noen har sølt noen liter eller det har vært lekkasje der tidligere. Kunne ikke se noe på da motoren heldigvis. Aha, da er det ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Ble ganske stilfullt uten tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 Ja synes de er i overkant svære de tåkelysene på F30. Pluss de ser ut som de egentlig ikke burde passe. Rammen rundt glasset går jo innunder plastikken i øvre del. Ikke pent... Her er en som er levert originalt uten tåkelys. Ser noen ekstra kjølere av noe slag på hver side. ahj og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Skulle ønske det fantes en løsning der på e61-en, men har enda til gode å finne noe til M-sport-fangeren. Må evt. bli M5-fanger, og det blir litt overkill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2016 Hehe. Ja blir vel litt kostbart bare for å få bort tåkelysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2016 En lyspære er en lyspære. Skrenset fort og gale innom Biltema. For der har de jo sølv blinklyspærer Før: Etter :D Helhetsinntrykket får komme i morgen kveld sammen med det andre som forhåpentligvis kommer på bilen da fupsaker, ahj, Tollefsen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 Da var det dags for senk og litt annet dill. Jeg var jo så heldig å få kloa i en M-Sportbil uten M-understell. Ergo, skyhøy! Men med H&R fjærer som skal senke 40/45mm så ble resultatet slik: Helt kurrant synes nå jeg. Kjekt med bukk. Alt blir liksom så mye enklere Fått på "Performance" diffuser handlet på Ebay. Synes det så helt ok ut ulakkert, så slik blir den nok værende. Ok passform. Kommer to tuter etter hvert (ligger klar helt til høyre i bildet). Må bare få handlet litt flere smådeler før alt er i boks. Til slutt noen ferdigbilder utenfor. Så har jeg fått skremt ut hjulene litt. 13mm spacere fremme og 15 mm bak. Hadde sikkert holdt med 13mm bak også Thundercoil, Peak, Marius2002 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Ble fort mye penere ja Nice! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2016 Ja kommer seg nå. Må bare få på andre hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Det ble skikkelig lekkert med senk og diffuser ! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 3 timer siden, StigJ skrev: Ja kommer seg nå. Må bare få på andre hjul Lekker! Hvilke hjul skal du ha? De er ikke akkurat ufin de som står på heller StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2016 (endret) 3 timer siden, Fahad skrev: Det ble skikkelig lekkert med senk og diffuser ! Ja det gjorde seg det. Må bare få fylt ut utsparingen til endestussene i diffusoren Må ha nytt eksosfeste pluss noe rørbiter for å få alt til å passe. 2 timer siden, Marius2002 skrev: Lekker! Hvilke hjul skal du ha? De er ikke akkurat ufin de som står på heller Kjøpt noen brukte 19" originalhjul som jeg skal få lakkert forhåpentligvis i neste uke. Kom plutselig på at jeg burde bestille noen bakdekk også. Så det får jeg gjøre i morgen. Går for originaldim 225/255. Endret Juli 24, 2016 av StigJ Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 Ble veldig bra dette her! Blir det dobbelstuss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 (endret) Takker Ja blir det. Fått tak i en litt brukt potte fra en 328i som skal på. Vil holde originallooken så godt jeg kan Endret Juli 25, 2016 av StigJ Gorg og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 Blei veldig bra dette! Gjorde seg virkelig med senk og spacere, M sport uten M sport understell er alt for høye, ser bare ut som de går på stylter. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå