Lifeasiknowit_bmw Skrevet November 17, 2016 Share Skrevet November 17, 2016 10 timer siden, StigJ skrev: Nå ser det jammen ut til at det har blitt lekkasje fra førerdøren også Så da får vi ta en ny runde da... Var litt av en liste @Lifeasiknowit_bmw Lys- og regnsensor er visst samme enhet. Var i alle fall slik jeg forstod det da de byttet regnsensoren for å fikse lyssensoren Dårlig grunn fra Bavaria da. Bavaria Stavanger byttet uten å mukke. Nå virker det som den funker fint. I alle fall mer sensitiv. Har ikke noen ulyder i interiør her enda heldigvis. Dårlig svar, ja! Det er jo egentlig et kostnadsspørsmål de står med. De vil jo aller helst slippe å tape penger på en bil. Ellers... heldige de som slipper trøbbel som jeg har hatt. Motortrøbbel har vært den verste biten. Håper bilen holder når garantien tar slutt..... men bortsett fra generelle og ikke generelle problemer så synes jeg bilen er utrolig bra. Kjøreegenskaper, det adaptivt understellet, følelsen på veien etc. Helt fenomenalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 20, 2016 Share Skrevet November 20, 2016 Interessent å lese erfaringene deres. Jeg irriterer meg også over konisk knirking fra radio/klima-dekselet, må bort og dytte på det daglig. Og det dere sier om lys etter tuneller kjenner jeg meg igjen i. Trodde først det hadde noe med at jeg har festet Autopass-brikken litt nærme sensoren, men har også erfart at det går flere kilometer før lysene slukkes..., noe jeg forøvrig erfarte på E81'n også. Tror jeg venter til våren med å evt klage på det, får ikke testa det ordentlig nå uansett. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 22, 2016 Forfatter Share Skrevet November 22, 2016 Da har jeg funnet ut av hjulene fra Z4en fint passer på F30en. Bak går det akkurat Fremme går det ikke med 8.5" ET21 Fikk ikke av spaceren. Så ET34 går nok veldig fint. Runey, williamwiers, magneten og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 Det ble veldig kledelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 22, 2016 Forfatter Share Skrevet November 22, 2016 Ja det synes jeg og. Men blir nok med dette. Blir ikke noe pengebruk på unødvendig stasj nå lenger... awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 needz more low.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 22, 2016 Forfatter Share Skrevet November 22, 2016 Shut it @Freakshow Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 Stancenatiøøøn. Neida, men så bra ut Sikkert noen som får helt fnatt av å se strekk på dekkene bak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 22, 2016 Forfatter Share Skrevet November 22, 2016 Får nesten fnatt selv @DanielStance Jeg liker best utoverstrekk jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 Nå, StigJ skrev: Får nesten fnatt selv @DanielStance Jeg liker best utoverstrekk jeg... Haha du får bare se en annen vei mens du går mot bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 22, 2016 Forfatter Share Skrevet November 22, 2016 Har nå hatt det slik siden 2011, så er sånn sett vant til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Felgene satt overraskende bra på F30. Er Michelin-dekkene smale eller brede i forhold til størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 23, 2016 Forfatter Share Skrevet November 23, 2016 (endret) @Frode D De er vel ganske brede. Specen på hjulene er 8,5" med 225/35 og 10" med 265/30 Her har du et bilde fra da jeg hadde 235/35 på 8,5". De var veldig beine i dekkveggen. Endret November 23, 2016 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 23, 2016 Forfatter Share Skrevet November 23, 2016 (endret) Har grublet litt den siste måneden (når jeg ikke grubler husprosjekt) om jeg skal fjerne folien på taket til våren... Savner litt den helheten som bilen har originalt, men igjen så passer det jo veldig godt med sort tak på denne bilen... Endret November 23, 2016 av StigJ Thundercoil og Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Jeg synes du skal beholde folien på taket. Ser kjempe bra ut med Og PSS dekkene er ganske så brede. Jeg subber med 10mm spacer på min bil med 255 bakdekk på 9". StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå