Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Mye av eldre japansk med bakhjulstrekk f. eks. som ikke har skutt i været mtp pris. Heldigvis tror mange at japanske biler er drittbiler som mangler sjel sånn at vi som liker gamle biler med bakhjulstrekk, lav vekt og manuelt fortsatt har litt å velge mellom :)

Jeg syns vi har utrolig dårlig utvalg i eldre Japser her i Norge, og prisene pp de vi har er alt for høye. Nevner jeg prisen på en 200SX for noen i utlandet får de jo nesten sjokk..

Jeg sikler litt på 300ZX Z31.. De er fine. Mye annet også men de finnes kun som høyrerattet. [emoji14]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst noen norske drosjesjåfører som driver å smugler flyktninger over grensen også.

Virker som det er flere og flere kvinner som blir drept av sine utenlandske ektefeller nå for tiden, og diverse andre voldsepisoder. Spessielt på Østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typiske amerikanske serier er nesten latterlig dårlige, men kabelkanaler som HBO og Netflix har gjort svært mye for å rette opp dette inntrykket i nyere tid. Gode eksempler er Sopranos, The Wire og ikke minst Breaking Bad. Spesielt Breaking Bad er krim/drama på sitt aller beste med et fantastisk skuespill, genial produksjon og et manus som overgår det aller meste. Selve plottet er jo bare genialt... realistisk, ekstremt detaljert ned til minste detalje samt at det på forskjellige måter viser de menneskelige implikasjonene på en veldig god måte. Det er uten tvil Bryan Cranston (Walter White) som bærer historien, men flere andre skuespillere gjør også en fantastisk god prestasjon (bl.a Aaron Paul som Pinkman). Jeg liker spesielt selve filmingen i Breaking Bad. De store panoramaene i og rundt Albuquerque i New Mexico trekker paralleller til klassiske western filmer der lovløsheten og den sterkestes rett var i sentrum. Gamle og moderne tider møtes selv om tematikken er ny og metodene som brukes er forskjellige. Amerikanerne kan når de får muligheten... :)

Holdt ut 4-5 sesonger av Breaking Bad. Første 2 sesongene var slik at hver gang det dukka opp en ny utfordring/problemstilling, tenkte jeg "hmm, lurer på om Jesse klarer å rote dette til", neste 2-3 tenkte jeg "hmm, lurer på hvordan Jesse klarer å rote dette til". Ble slitsomt, spenningen forsvinner når man vet at HVER jævla situasjon Jesse har en finger med i, ender opp på verst tenkelig måte. Og Walter, som ellers er så smart, finner seg i dette og tar aldri tak i situasjonen, avslutter partnerskapet f.eks. Helt ubegripelig for meg, og så irriterende at jeg ikke gadd følge med lengre.

The Wire og Sporanos er bra, det er jeg enig i. Fargo også, gleder meg til neste sesong. Gomorra, italiensk serie om en Camorra-clan er bra, anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at ALLE tesla eiere er så råtne på å kjøre bil at de må ha alloygator på felgene?? Klarer de virkelig ikke å lukeparkere? Ser at trenden er økende i Oslo... rød stripe på felgene...æsj!

 

AlloyGator%20before%20and%20after.jpeg

 

 

Hehe, forsåvidt enig med deg. Det der blir for dumt. Men skulle ønske hun kjerringen fra sandvika jeg kjøpte 325´n av hadde hatt slike.

Tror aldri jeg har sett så kantkjørte felger i hele mitt liv.

Jeg tror faktisk hun må ha kjørt inntil en fortauskant et par meter frem og tilbake, snudd bilen og gjort det samme på andre siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...