Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke spamchat, men er fortsatt fornøyd med Sony Z3 conpact, minus at den måtte leveres på rep første uka (ville ikke lade). Passe stor også (sa kjerringa).

Skrevet
  På 20.11.2015 den 13.23, 316 skrev:

Hva slags apper mangler du da? Jeg hadde Nokia Lumia 1520 en periode før de klikka, manglet egentlig ingen apper jeg asså.

Mye dårlige porter av apper tydeligvis (Instagram er enda i beta), Snapchat mangler (bruker det ikke mye, men veldig greit å ha) samt diverse mer eller mindre brukte apper som nettbank osv.

Skrevet
  På 20.11.2015 den 13.40, Julian skrev:

Mye dårlige porter av apper tydeligvis (Instagram er enda i beta), Snapchat mangler (bruker det ikke mye, men veldig greit å ha) samt diverse mer eller mindre brukte apper som nettbank osv.

Okei. Jeg hadde alt jeg trenger hvert fall, både snapchat og bank men instagram har jeg ikke.

Skrevet
  På 20.11.2015 den 14.18, Fredrik 90 skrev:

Måtte jaggu skrape litt is på ruta i morges, får vel finne frem vinterdekka etterhvert :)

Vært snø her et par dager. Og 5-7 minusgrader :(
Skrevet

Det er varslet snestorm her i Danmark fom i morgen ettermiddag til søndag formiddag. Jeg er klar for litt skikkelig vinter... :)

Skrevet
  På 20.11.2015 den 15.05, Hawkon88 skrev:

Våknet til 8 minus i dag.. Kaldt for en bergenser!!

Du har vel etter hva jeg har sett flytta langt utpå landet? Bare vent, blir nok 25 snart!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...