FredrikE24 Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Smelteverket i Oslo... Det er visst en flott pub! Er du på Vulkan i Uelandsgate, kan du rusle bort til Teddys Softbar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Jeg har alltid vært skeptisk til designet på X5 (for stor og volumiøs), men den første generasjonen (E53) er jo direkte liten og elegant i forhold til dagens monster (F15). E70 er kanskje det beste kompromisset i denne sammenhengen. Bakpartiet på F15 klarer jeg knapt å ta alvorlig. Designet er i mine øyne lite elegant utformet når det visuelle tyngdepunktet ligger såpass høyt pga. store ubrutte karosseriflater. Her synes jeg at bl.a Porsche har gjort en betydelig bedre jobb med å skjule størrelsen på Cayenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Jeg klarer ikke ta bakparten på e53 seriøst.. Makan til stygg ræv ska du leye lenge etter Det er vertfall mi meining.. Jaggu startet bilen etter en måned uten bruk! Hadde ikke helt troa på det igår Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Nye X3 synes jeg var MYE bedre å kjøre enn e70. Nå er F15 like god om ikke bedre å kjøre som F25. Å med den flotte 3.0 dieselen var det helt himmelsk Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Jeg klarer ikke ta bakparten på e53 seriøst.. Makan til stygg ræv ska du leye lenge etter Det er vertfall mi meining.. Hver sin smak, men min påstand er at E53 så betydelig bedre ut i relasjon til andre tilsvarende bilmodeller da den kom på markedet for 14 år siden enn F15 gjør idag. Jeg synes f.eks at både Range Rover og Cayenne... ja til og med X3 (F25) ser bedre ut enn F15. At F15 teknisk sett er et par hestehoder foran de nærmeste konkurrentene inkl. Cayenne tviler jeg imidlertid ikke på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Syns X5 ser OK ut for hva den er (en feit SUV), men første generasjonen ser så mye mer sportsligere ut. Enesten SUVen fra BMWen jeg ikke tåler er førstegenerasjon X3. Det er en direkte stygg bil i mine øyne (og jeg bruker ordet stygg om bildesign svææært sjeldent!) Æsj for en bæsj, sier jeg bare. -Roger- og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Woho, verkstede gjorde en feil.. som endte opp med at eg slapp å betale rekningen på 4000 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 yaaaaeeees! så moro!!!...... Mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Ikke alle gamliser på FB har skjønt hvordan FB fungerer.... :) Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Ser ut som F15 fikk samme horrible utstikkende baklyktene som 2-serien. Håper ikke dette blir en "ting" fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Det er dessverre ikke bare F15 X5 som har fått disse. Både E84 X1 og F32 4-serie har disse utstikkende lyktene. Ellers synes jeg F15 X5 har en merkelig bakpart (sideprofil) i forhold til skråningen av bakruten og vinduets linje. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Og folk mobba E65... Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 E65 er vel fremdeles med solid margin det jævligste bmw har trykt ut. Om James May hadde lagd limousin av en e36 compact spleisa sammen med en e46 compact hadde den fremdeles vert milesvis penere enn E65. BMWE39turbo og hsd reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 kjører ikke du e30? ja E65 er superstygg... axept reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Jeg er enig i at pre-facelift E65 ikke er av den peneste sorten (med unntak av spreke modeller med 21" og Alpina-frisering), men en E65 facelift synes jeg er riktig så pen. Interiørmessig er den etter mitt syn helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg