Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jøss, gutten har smak! :o

Hadde den låta på eksamen i musikkhistoriefordypning, skulle analysere den. Savner ikke det faget, akkurat, men MIles er knall å høre på innimellom. 

Ettersom man hører på musikk på anlegget 6-7 timer pr. dag, så blir man svært interessert i musikk! :) Tror ikke det finnes en bedre låt for avkobling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom man hører på musikk på anlegget 6-7 timer pr. dag, så blir man svært interessert i musikk! :) Tror ikke det finnes en bedre låt for avkobling :)

 

Jeg kan nevne en drøss. Men cooljazz er nydelig, selv om jeg sjeldent hører på den typen musikk (har kjennskap til det aller meste siden jeg gikk musikk på vgs, men progressive rock/metal, heavy metal, thrash osv osv er det der går mest i :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid en spesiell følelse å ha "solgt" bilen. Tømme den for all dritten man samler opp osv haha. Finner mye rare ting da.

 

F10-en du har solgt, eller e46-en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er inne på musikk, for de som liker Soul er kanskje dette noe. En innspilling fra 1967 som er gjort i Norge, plateselskapet Stax Volt fra Tennessee og deres husband Booker T & The MG's og blåserekka til The Mar-Keys. Var helt sikkert en stor happening i Norge den gang ettersom det er spilt inn på film akkurat her. Sam & Dave, Otis Reeding mm. Som hadde kontrakt med Stax er med og synger i tur og orden. De første minuttene husbandets instrumentalsuksess, "Green Onions". Jeg kjenner jeg fint kunne tenkt meg å vært på akkurat den konserten :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=MM9Nq0bXHPc

 

Edit: Tror jeg har postet denne før her for noen år siden.. Men det skader vel ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er annerledes på en bruktbil og en veteran bil..å anskaffe kan ta tid..vedlikehold er bare kos... og å selge er stress om det er en 14år gammel audi :P

 

veteranmerca skal nok ikke selges...blir å beholdeden og påtvungen arv til mine barn :P

Derfor må du tenke litt langsiktig å heller kjøpe SEC, den er en moderene veteran akkurat nå men bilen blir jo bare eldre og eldre ;) SLC er tross alt en 43 år gammel konstruksjon og er alt nå en gammel veteran, tenk å gammel den er når barna skal over ta den...

Nå sitter jeg jaggu å diskuterer Mercedes på ett BMW forum selv....

Alltid en spesiell følelse å ha "solgt" bilen. Tømme den for all dritten man samler opp osv haha. Finner mye rare ting da.

Har du solgt F10en? Hva skal du ha nå da som erstatter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...