Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Well, han liker det Dirty ;)

 

Hehe..

Ja vet ikke helt hva de har drivet med, den er god teknisk og alle servicer er fulgt. men kosmektisk er den ikke bra.

Har vært til med malekosten idag, ryker på finn i morgen. jeg har 3 til  som skal selges :iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW i farta igjen!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-kjoerte-i-hus-i-honningsvaag/a/10139029/

Bytta fra Sony Xperia Z1 i går til Iphone 5S. Herlige telefoner begge to, digg å være "tilbake" igjen i iphone systemet, da jeg har hatt iphone tidligere og har mac osv.

Sony Xperia Z1 hadde jeg i 6 mnd og er nå til salgs :D :

http://bimmers.no/topic/781971-sony-xperia-z1-selges/

Kjørte forbi en nett lik en igår, men da var hele høyre side hærpa.. Var visstnok ei kjerring og ei som øvelseskjørte :P

http://touch.h-avis.no/nyheter/slik-endte-ovelseskjoringen-1.8380371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter mann på en pikk i trafikken så er sjansen 95 prosent for at kødden kjører ett VAG produkt.... Jeg ligger rolig å cruiser på E18, det er forbikjøringsfelt og forran meg ligger en Corolla som holder fartsgrensen på 90 km/t. Jeg har godt tid og kjører ikke forbi og blir liggende bak Toyotaen, bak meg i forbikjøringsfeltet kommer en hvit Transporter T4 i lav hastighet og i og med at forbikjøringsfeltet blir til ett felt så regner jeg med at han legger seg inn bak meg. Men nei, han ombestemmer seg for å kjøre forbi meg i siste sekund og presser seg forbi meg, samtidig bremser Corollaen opp slik at luken i mellom oss blir lukket. T4en presser seg inn likevel slik at jeg på bråbremse og hive meg ut på veiskulderen. Jeg klikker jo max og både tuter og blinker med langlysene, T4en reager med å kaste seg på bremsen.. Bak meg ligger ett vogntog hvor føreren også klikker siden han må panikkbremse 50 tonn..

Jeg er så glad for at han i T4en ikke stoppet eller skulle samme vei som meg, da hadde jeg sittet i arresten hos Politeit nå! Noen folk skulle bare vært skamslått..

Sånne idioter som dette møter jeg på hver dag, og det er faen meg ikke kult å panikkbremse med et 50 tonns vogntog.. folk tenker ikke lenger enn nesa er lang, og ofrer gjerne liv og helse for å spare, vel egentlig ingenting da jeg kommer like fort frem som en hver bil.. En ting jeg lært er at det ikke nytter å bli sint, kommer ingen vei med det. Bedre å få seg en god latter og tenke hvor dumme folk egentlig er. Er jeg uheldig og det smeller en dag kan jeg smile enda mer da jeg har kamera montert i frontruta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det som provoserer meg mest er MC-førere i Oslo-rushet - de kjører som noen svin mellom stillestående biler og er ekstremt nære diverse forskjermer og speil. Ofte hører jeg på radio om ekstra kø pga en pikk på MC som har krasjet med andre biler slik. Virker som det er helt andre regler som gjelder for halvfeite nisser i kjøredress ifht oss andre. 

De som er enda verre er syklistene i kondomdrakt som mikser sammen rollen som bilist og fotgjenger, og gjør det som er kvikkest. Mange av dem har også utstyrt seg med kamera, og oppsøker aktivt farlige situasjoner slik at de kan hytte med neven og legge ut klippet på youtube. Måtte bremse ekstra i lyskrysset ved Ullevål sykehus fordi jeg ikke så en slik syklist som kom ved siden av en bil. Han reagerer med div håndbevegelser og uttrykk selv om det ikke ble en farlig situasjon. Hadde lyst å kjøre etter faenskapet og meie han ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også dårlig erfaring med enkelte MC-førere som absolutt skal presse seg frem i trafikken. Værst er det på noen av innfartsveiene til Århus om morgenen. For noen dager siden opplevde jeg at en MC-sjåfør kjørte mer eller mindre midt i veien fordi han ville se bedre i forhold til køen foran ham av biler inn mot byen... og det selv om det kom motkjørende biler i en nesten like lang kø. De måtte selvfølgelig brått vike unna, men bilen foran meg rakk ikke dette fordi motorsykkelen var vanskelig å få øye på blandt alle bilene og farten var ca. 80 Km/t. Det MC-sjåføren da gjorde var å strekke ut venstrebenet slik at han sparket til bilen i det den passerte (han må på en eller annen måte ha sittet klar til å gjøre dette).

 

Ikke bare er dette helt uakseptabel adferd i trafikken, men det er også ekstremt farlig for MC-føreren selv og dermed alle andre rundt ham. Det skal svært lite til før han mister kontrollen over motorsykkelen i en slik situasjon midt blandt bilene og man kan bare tenke seg hvor tett på bilene han var når han kan sparke til motkjørende biler. Jeg fikk dessverre ikke tatt nummeret på pikken... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ingen problemer med MC-førere her, lokalt sett. Men disse syklistene som hopper i rundkjøringer fra fortauet og benytter akkurat den veibanen og fila de føler for, de gir meg angst...

Da jeg hadde E28en traff en syklist høyrespeilet med styret sitt og knakk faktisk litt av speilhuset på bilen. Dette var en av de Tour de France wannabe-ene i tights. Så latet han som om ingenting hadde skjedd og sykla videre på rødt!! Jeg ble forbanna og akselererte hardt for å ta han igjen da jeg fikk grønt. Han så meg og så nervøs ut. Jeg stod rett ved siden av og fikk han til å stoppe (tok vel ned vinduet og viftet villt med henda). Føkkern bare GLISTE og "nei nei, det var ikke meg". Jeg ble mer provosert, tok tak i sykkelstyret og tok den inntil speilet for å vise at sykkelen var akkurat passe høy nok til akkurat den skaden. Han ble enda mer nervøs, jeg gadd ikke å lage mer drama (folk begynte å stirre, det var i helgen på Grünerløkka) og bilen var allerede sliten kosmetisk sett, så jeg skrek "du kan faen ikke holde på sånt uten videre" og dro med midtfingeren mot trynet hans.

Jeg HATER syklister as...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om han karen var sterkere enn deg? Da ville vel aknskje du vert skamslått nå? Så kanskje like greit han ikke stoppet?

 

 

Det har faktisk aldri stoppet meg...om motparten er sterkere så er han sterkere...Men motparten vet ikke at han er sterkere enn meg når jeg går ut av bilen og slår i panseret på bilen selv om det er 5karer i den .... :P

 

Gjelder å være psykopat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...