adne95 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 (endret) Måtte vel ha noe å pirke på.. Ja, etterpå prøvde han seg på at eksosem laga for mye lyd... men jeg fikk kjøre Har sett to til nå, en til senere i kveld (prøve å se den siste 24. kanskje) Bilen din er vel litt senka, eller? Stemmer, det syns jeg er for lite mellomrom ska jeg kose meg med en serie så begrenser jeg det til maks 3 episoder i uka Den har senkeskåler, altså 10mm lavere enn org, sånn at den er plan i stedet for litt siræva.. men som du ser, fortsatt monstertruck-modus Endret Desember 16, 2014 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Skulle ikke du selge da Ådne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Da fikk vi halt i land ett juletre i år også Jeg må si jeg synes det er koselig å dra ned til torvet i byen, blandt juleboder og juletreselgere og plukke seg ut ett juletre. Stroppe det fast på takstativet og dra hjem for å få det i hus, skulle bare hatt litt snø også nå FredrikE24, sandersander, Fredrik og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Skulle ikke du selge da Ådne? vurderte det, men kom aldri så langt fant ut at jeg var for glad i bilen, og jeg ante ikke hva slags bil jeg evt skulle ha etterpå. tok det som ett tegn på at jeg ikke burde kvitte meg med den Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Da fikk vi halt i land ett juletre i år også Jeg må si jeg synes det er koselig å dra ned til torvet i byen, blandt juleboder og juletreselgere og plukke seg ut ett juletre. Stroppe det fast på takstativet og dra hjem for å få det i hus, skulle bare hatt litt snø også nå image.jpg Da er det mye koseligere å ta volvo valpen til Brodern langt i skogen å hente buske[emoji2] Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Snø.... Fått nok alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Da er det mye koseligere å ta volvo valpen til Brodern langt i skogen å hente buske[emoji2] Hehe, kan jo ikke kjøre i skauen med E34 Vel er min høy men ikke så høy ar den egner seg til offroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Hva er billigste måten å få aux til en E46 98/99 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 ...å lese tråden som omhandler det. wicky124, Kvasi og Diiesel reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Teip en aux inngang på spilleren. SweetBMW, HPVL og knoskar reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 vurderte det, men kom aldri så langt fant ut at jeg var for glad i bilen, og jeg ante ikke hva slags bil jeg evt skulle ha etterpå. tok det som ett tegn på at jeg ikke burde kvitte meg med den Vet om en søt 525tds et sted i Vestfold som sikkert hadde vært fin i innbytte har skinnseter og m-fangere liggende som skal monteres over vinteren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Måtte bare dele denne Facebook-gruppa! Erna (Solberg) i felten... Morsomste på lenge :D https://www.facebook.com/ernaifelten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 (endret) Måtte bare dele denne Facebook-gruppa! Erna (Solberg) i felten... Morsomste på lenge :D https://www.facebook.com/ernaifelten dæven, takk! har skoleprosjekt om politiske parti og jeg jobber med Høyre her var det mange "fine" bilder til powerpointen Endret Desember 16, 2014 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 vurderte det, men kom aldri så langt fant ut at jeg var for glad i bilen, og jeg ante ikke hva slags bil jeg evt skulle ha etterpå. tok det som ett tegn på at jeg ikke burde kvitte meg med den Ser den så absolutt, min drømmebil akkurat nå er E46 330d Touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 pynta litt i stua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg