Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Måtte vel ha noe å pirke på.. ;)

Ja, etterpå prøvde han seg på at eksosem laga for mye lyd... men jeg fikk kjøre :P

Har sett to til nå, en til senere i kveld (prøve å se den siste 24. kanskje) ;)

Bilen din er vel litt senka, eller?

Stemmer, det syns jeg er for lite mellomrom :P ska jeg kose meg med en serie så begrenser jeg det til maks 3 episoder i uka :)

Den har senkeskåler, altså 10mm lavere enn org, sånn at den er plan i stedet for litt siræva.. men som du ser, fortsatt monstertruck-modus :P

Endret av Ådne95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi halt i land ett juletre i år også :) Jeg må si jeg synes det er koselig å dra ned til torvet i byen, blandt juleboder og juletreselgere og plukke seg ut ett juletre. Stroppe det fast på takstativet og dra hjem for å få det i hus, skulle bare hatt litt snø også nå ;)

post-47692-0-30260100-1418748768_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi halt i land ett juletre i år også :) Jeg må si jeg synes det er koselig å dra ned til torvet i byen, blandt juleboder og juletreselgere og plukke seg ut ett juletre. Stroppe det fast på takstativet og dra hjem for å få det i hus, skulle bare hatt litt snø også nå ;)

attachicon.gifimage.jpg

Da er det mye koseligere å ta volvo valpen til Brodern langt i skogen å hente buske[emoji2]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderte det, men kom aldri så langt :P fant ut at jeg var for glad i bilen, og jeg ante ikke hva slags bil jeg evt skulle ha etterpå. tok det som ett tegn på at jeg ikke burde kvitte meg med den :)

Vet om en søt 525tds et sted i Vestfold som sikkert hadde vært fin i innbytte ;) har skinnseter og m-fangere liggende som skal monteres over vinteren også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...