Skulebollen Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 P13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Vet dette skal være i teknisk tråden men ingen svarer derNoen som vet hva denne delen heter ? Den er fra e36 325i sitter i torpedoveggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 På Mercedes kalles det for duovalve. De åpner og stenger avhengig av temp. Instilling på varmeapparatet. Full varme gir null spenning og ventilene står åpne. Maks kulde gir full spenning, og de lukker for varmtvannet. Mange som må ta opp ventilene for Rens da de kan feile. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Kalles vannventil. Stort sett ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Ja min er defekt jan erik hvor mye skal du ha for den a send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Hva er defekt med den? Disse er det sjeldent noe galt med Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Løp og kjøp! Det er januarsalg hos komplett. Kjøper du de to skjermkortene jeg kjøpte i oktober, må du ut med over 2100kr mer enn den gang. Haha. flobben og thbrekke reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Er vel ikke noe sjokk at slikt utstyr raser i pris? Tv jeg kjøpte før jul ble satt ned 2000,- 2. Januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 (endret) Haha, les en gang til! Edit: Det var ikke ment spydig, altså Endret Januar 17, 2015 av Thundercoil noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Løp og kjøp! Det er januarsalg hos komplett. Kjøper du de to skjermkortene jeg kjøpte i oktober, må du ut med over 2100kr mer enn den gang. Haha. Bra salgstriks, utrolig at folk ikke følger såpass med at de ikke biter på det såkalte "salget". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Føler meg gammel... Hører på NRKNYHETER når jeg kjører... orker ikke høre på høy musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Kjørte en liten runde i byen nå i kveld etter å ha gitt E34en en god vask, det var tørt på veiene, varmt i været (til Januar å være) og madammen ikke var hjemme så da tok jeg en cruisetur Plutselig spretter det opp en fra en benk som helt klart har fått for mye å drikke, han peker på bilen min og brøler til kompisene sine "E34!! FAEN MEG EN FIN EN AU" Det var litt artig sandersander, Shattered, HPVL og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 (endret) han var full..... Ikke ta han så seriøst! Endret Januar 17, 2015 av Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Han er nok på bimmers, og er sikkert en av de som kritiserer deg daglig. Skulle stoppet og presentert deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Eller han er som meg og er skikkelig entusiast Er ett par her i byen som kjører E34 som hilser på meg hver gang vi møtes på veien, jeg aner ikke hvem de er men hilser høflig tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg