adne95 Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Måtte ha bilen på verksted for å skifte styrestag, var innom der i dag og de har prestert å bruke 2 timer på å skifte på bare ENE sida! Bruka 45min når jeg gjorde det selv sist -.- Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Kommer jo helt ann på hvor rustent det er da Jeg hadde Benzen på firehjulskontroll noe som ble dobbelt så dyrt siden jeg hadde rustne styrestag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Måtte ha bilen på verksted for å skifte styrestag, var innom der i dag og de har prestert å bruke 2 timer på å skifte på bare ENE sida! Bruka 45min når jeg gjorde det selv sist -.- Sitter det fast så sitter det fast. Jeg brukte 2timer på å skifte forstillinga på venstre side på min E60, mens høyre side tok 4timer og ei svær slegge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Kommer jo helt ann på hvor rustent det er da Jeg hadde Benzen på firehjulskontroll noe som ble dobbelt så dyrt siden jeg hadde rustne styrestag Hadde e36n på hjulstillingskontrolln, ble bare 9000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Kommer jo helt ann på hvor rustent det er da [emoji14] Jeg hadde Benzen på firehjulskontroll noe som ble dobbelt så dyrt siden jeg hadde rustne styrestag Sitter det fast så sitter det fast. Jeg brukte 2timer på å skifte forstillinga på venstre side på min E60, mens høyre side tok 4timer og ei svær slegge. Begrensa hvor ille du får det på de staga da, innerste sitter jo under mansjett, så var ikke ille der. Og hvis du skjærer av skruen på hjul-enden av staget, er det jo bare å bruke slegge eller ters på det som er igjen i "spindelen" [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Støtte på et litt vel frustrerende problem i stad...Jeg skal inn i lastebilen på bildet for å hente ut en dekkomlegger og en kompressor, men Mercedesen min står i veien! Da jeg gikk for å finne nøkkelen så var den borte. Automaten gjør så den er litt lei å få ut av park også Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 http://www.varden.no/nyheter/leiemorder-21-fikk-bot-for-a-ikke-drepe-1.1366443 adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Gratulerer med ny BMW Noekult... en flott modell og kjempefin farge... noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Noen som har en formening om hvordan jeg burde lakke calipperene på M3 en ? Sølv calippere med sort eller hvitt M merke, evt. M fargene? Eller sorte calippere med sort, hvit eller M fargene på M merket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Er det noen biltreff i Oslo-området i nærmeste fremtid? hermanoo90 og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Vi kan ha treff her utenfor Bergen noekult du kommer vel lett med nye bmw'n? noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 (endret) Skulebollen: hva skjer med felgene? Endret Januar 23, 2015 av -Roger- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Noekult: Skjer med å ikke oppdatere tråden din om drømmebilen din!? Du er vel opptatt med å kjøre rundt og glise til å ta no særlig med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 turbina10, Daniel. og Skårholen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg