Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Måtte ha bilen på verksted for å skifte styrestag, var innom der i dag og de har prestert å bruke 2 timer på å skifte på bare ENE sida! Bruka 45min når jeg gjorde det selv sist -.-

Sitter det fast så sitter det fast.

Jeg brukte 2timer på å skifte forstillinga på venstre side på min E60, mens høyre side tok 4timer og ei svær slegge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt ann på hvor rustent det er da [emoji14] Jeg hadde Benzen på firehjulskontroll noe som ble dobbelt så dyrt siden jeg hadde rustne styrestag :)

Sitter det fast så sitter det fast.

Jeg brukte 2timer på å skifte forstillinga på venstre side på min E60, mens høyre side tok 4timer og ei svær slegge.

Begrensa hvor ille du får det på de staga da, innerste sitter jo under mansjett, så var ikke ille der. Og hvis du skjærer av skruen på hjul-enden av staget, er det jo bare å bruke slegge eller ters på det som er igjen i "spindelen" [emoji14]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtte på et litt vel frustrerende problem i stad...
Jeg skal inn i lastebilen på bildet for å hente ut en dekkomlegger og en kompressor, men Mercedesen min står i veien!  Da jeg gikk for å finne nøkkelen så var den borte.   Automaten gjør så den er litt lei å få ut av park også :P 

post-48339-0-40217900-1421951240_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...