Fredrik 90 Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Arbeiderpartiet var på døra og delte ut roser, så jeg "modifiserte" den litt Julianv, flobben, BMWE39turbo og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Jeg har allerede kontaktet de på kunde chat å klaget. Bare å følge etter. Jo fler som klager jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 De bryr seg nada om klagene. Det er visstnok dette folk vil ha, og web-versjonen skal snart fases ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 (endret) er ikke vanlig å høre noe fra arbeidsgiver før søknadsfristen er ute når en har søkt på stilling eller? søkte på en stilling som virker midt i blinken, men er kongsberg defence, så med tanke på nedgangen i annen industri så er det sikkert 900 andre søkere... Endret August 27, 2015 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Ellers må jeg få tilføye at man så langt det lar seg gjøre, bør slippe inn biler der det passer en, selv om det ikke er ens rett. Man vet rett og slett ikke hvorfor den aktuelle bilisten kjører slik man kjører, og det kan i mange tilfeller være snakk om nødstilfeller (fødsel, livstruende skade, skade og tilsvarnede). Sånn sett er det rimelig leit å bli hindret av medtrafikanter fordi man gjør et lovbrudd, så får heller politiet håndheve lovbruddene. Såklart slipper jeg de inn, som jeg sa så vil jeg ikke skape unødvendig kø. Og som du sier kan det være nød, men det tviler jeg det var i mitt tilfelle nettopp da det kun var SUVer med mannfolk i dress og noen pratet i telefon. Uansett jeg slipper de inn og bruker ikke mer energi på de annet enn å tenke at det var litt frekt og at jeg registrerte atferden siden det var min første tur i i dette området(selv etter alle de år med lappen). Jeg tror vi to i bunn og grunn er enige Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 (endret) De bryr seg nada om klagene. Det er visstnok dette folk vil ha, og web-versjonen skal snart fases ut. Jepp tror jeg og! Sendte klage jeg og Skjer sikkert ikke noe da. Endret August 27, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Veldig fornøyd med meg selv! Lakkert for første gang i mitt til! Ikke helt strøkent resultat, men man har jo lært mye! Fangerpølsa var svart, det er ikke originalt på en facelift-bil, så da måtte det lakkes! Skifta hele fangeren, den gamle var helt full av steinsprut og sprukket overalt, hadde stripset flere steder for å holde den på plass! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Kjører du leiebil så får leiebilselskapet boten som i sin tur blir sendt til deg i Norge. Kjører du din egen bil (norske skilter) så får du ingenting Takk for info, ble snappet i 120 ca i 80 sona. Blir vel ikke den største bota uansett, men kjekt å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 11900,- og 3 måneder uten førerrett viss de måler over 116 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 Ikke i Tyskland Kameraten min ble tatt av sivilen i 250+ i 80 og 130 sonen flere ganger, var 50 Eur hver gang fortalte han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 er ikke vanlig å høre noe fra arbeidsgiver før søknadsfristen er ute når en har søkt på stilling eller? søkte på en stilling som virker midt i blinken, men er kongsberg defence, så med tanke på nedgangen i annen industri så er det sikkert 900 andre søkere... Ikke vanlig nei. De er nødt til å la folk levere søknadene før de bestemmer seg. Etter fristen går de igjennom bunken, kaller inn til intervju, og evt andregangsintervju Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 Ikke vanlig nei. De er nødt til å la folk levere søknadene før de bestemmer seg. Etter fristen går de igjennom bunken, kaller inn til intervju, og evt andregangsintervjuDet jeg trodde, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 Nå har finn.no kuttet ut muligheten for å brike web verson på mobil å nettbrett. Bare den forbanna mobilfinn. Forbanna møkk!!!!! Jeg har fremdeles vanlig finn.no på mobilen.... Scroll HELT ned...trykk på klassisk version.... and ure back Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 Jeg har fremdeles vanlig finn.no på mobilen.... Scroll HELT ned...trykk på klassisk version.... and ure back Prøvde det selv, hadde en fane oppe med klassisk versjon i nettleser, men i Chrome fikk jeg ikke lov til å velge klassisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 I chrome på telefon kan du "spørre om å få se vanlig versjon" eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg