ahj Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Hvorfor ikke bare bestille til E90 i første omgang? Er jo ikke akkurat en sjelden utgått modell...? noekult: jupp...burde fått medalje ellerno for punkteringer... for den delen finnes ikke til e90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Det går ikke an å bestille bakrute til E90!? Skjønner ikke en shitt nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Det går ikke an å bestille bakrute til E90!? Skjønner ikke en shitt nå jeg... det er ikke bakruta det er snakk om, det er noe som kan settes på innsiden av ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Da må du jo presisere det da mister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Er sikkert snakk om den svenske solskjermingen man klipser på innsiden av rutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Enda bedre for oss med prøvetid! Fikk 3200 og 4 prikker for å ha kjørt 52 i 40-sona. På en vei med vegger på hver side, og en svær midtrabatt.. Wut, fortell :wub: Er så glad prøvetida er over, hahha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 6 prikker og 4200 i bot for 76 i 60 på vei til Gatebil Derfor jeg alltid tar omveier og bakveier Aldri møtt på en eneste kontroll hittil. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Derfor jeg alltid tar omveier og bakveier Aldri møtt på en eneste kontroll hittil. Du ble jo tatt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Er det ikke mye enklere å bare kjøre fartsgrensa inn til Rudskogen? Fredrik og Hansh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Du ble jo tatt da? Mente på vei til Gatebil da, din sopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Er det ikke mye enklere å bare kjøre fartsgrensa inn til Rudskogen? Holdt 80 i 80 sona, hadde et vogntog 200 meter foran meg som jeg tenkte å ta igjen før jeg slapp gassen, men da lå det en liten luring bak meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Er det ikke mye enklere å bare kjøre fartsgrensa inn til Rudskogen?Jeg må innrømme at gokart på asfalt gav meg mye mer lyst til å prioritere banebil enn gatebil... Var befriende å bare kose seg enn å tenke på fartskontroll og la noia tåkelegge moroa... Blir nok en Honda ITR eller noe sånt på meg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Det finnes jo mange svært gode alternativer for banekjøring fra bmw. Faktisk vil jeg nesten tørre å påstå at for rimelig klubb kjøring så er brukt bmw noe av det som gir mest for pengene og som yter bra selv med få modifikasjoner. Diiesel og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 (endret) Jeg klarte å få belte bot på 1500 og senere på dagen fikk jeg 7800 og 6 prikker for å ligge i 131 i 100 sone ved rygge, dette var i prøvetia og ett år senere blr jeg tatt i 102 i 80 sone og fikk 3 prikker, dette var uten prøvetia. Nå sitter jeg uten lappen i 6mnd, bare å kjøre rolig har jeg lært Edit: Det skal sies at jeg veldig sjeldent kjørte fort i tettbygde strøk og under 60 sone Endret September 21, 2015 av TheMaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Hva i alle dager er det VW har rotet seg bort i nå?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg