Clutch Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 på gt6 den bilen jeg klarte meg best med var plymouth hemi cuda 70' alt går sidelengs med camber, sperrediff og nok trøkk i motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Sant nok På GT5 fant jeg tydeligvis ut at det var gøy å leke Alm brødrene, med en AVENTADOR... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 (endret) haha har ikke fått noen venneforespørsel, bare en melding på xbox Endret Oktober 30, 2015 av Clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Heter Gabzh på Xbox, hvis noen vil ta en driftsession en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 haha har ikke fått noen venneforespørsel, bare en melding på xbox Meldingen er fra meg og, men det nye systemet til Xbox er jo helt fucket. Går jo ikke å sende en normal venneforespørsel engang.. Heter Capimeeen på Xbox Live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 fikk lagt til deg og gabz Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 (endret) Sant nok På GT5 fant jeg tydeligvis ut at det var gøy å leke Alm brødrene, med en AVENTADOR... Spiller GT5 nå, tok denne: http://strategywiki.org/wiki/Gran_Turismo_5/Gran_Turismo_World_Championship med Mclaren Mp4-12c, 830+ hk og 1119 kg, racing hard, ellers nesten ikke tukla med innstillingene (girkassa stilt mot fart), eneste problemet var at bakhjula ble utslitt etter to runder Men kjørte bra fort likevel, dro fra alt annet. Har ikke så mye spennende i garasjen enda, men Gallardo er nylig innkjøpt (og vunnet sine respektable løp med) Endret Oktober 30, 2015 av Shattered Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Noen elektrikere her som har lyst på nye utfordringer, og eller videreutdanning? Send en melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 (endret) For første gang har jeg selv møtt en køddskalle i trafikken som faktisk kjører BMW, er jo som regel Audi/VAG førere som står for dette. Vi BMW førere er ikke noen englebarn vi heller men jeg føler at vi er litt "greiere" med andre som kjører BMW Var iallfall en sjåfør av en sølv E60 som ikke helt skjønte at man har vikeplikt for biler som er på påkjøringsfeltet på motorveien, i stede for å gå av på speeden for å slippe meg (som akselererte opp mot fartsgrensen) inn i den elles tette trafikkflyten så gasser jævlen på og "blokkerer" meg. Da går det jo en faen i meg selvsagt og jeg gir det "Imperialbluen" har å gi og rekker å få lagt meg ut før han får lukket lomma til bilen foran...da tipper det helt for fyren i E60en. På med fjernlyset i flere minutter, enste han oppnår er å irritere bilister som kommer i mot da jeg har autodimming og plages ikke av lysa hans Til ettertanke så kunne jeg heller ha bremset opp og lagt meg inn bak han men da hadde farten min blitt så lav at bilene som kom bak måtte bremse veldig mye opp for å slippe meg ut, var også biler bak meg i påkjøringsfeltetet som også måtte bli sluppet ut og jeg ser for meg at det hele hadde stoppet opp trafikken. Men jeg vurderer sterkere for hvert år som går å gå til anskaffelse av ett dasjbord kamera, er så mye syk og idiotisk oppførsel i trafikken... (Måtte bare få episoden ut av systemet slik at jeg kan få tatt helg ) Endret Oktober 30, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Noen elektrikere her som har lyst på nye utfordringer, og eller videreutdanning? Send en melding Jeg er en permittert automatiker, trenger dere folk i togbransjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 (endret) For første gang har jeg selv møtt en køddskalle i trafikken som faktisk kjører BMW, er jo som regel Audi/VAG førere som står for dette. Vi BMW førere er ikke noen englebarn vi heller men jeg føler at vi er litt "greiere" med andre som kjører BMW Var iallfall en sjåfør av en sølv E60 som ikke helt skjønte at man har vikeplikt for biler som er på påkjøringsfeltet på motorveien, i stede for å gå av på speeden for å slippe meg (som akselererte opp mot fartsgrensen) inn i den elles tette trafikkflyten så gasser jævlen på og "blokkerer" meg. Da går det jo en faen i meg selvsagt og jeg gir det "Imperialbluen" har å gi og rekker å få lagt meg ut før han får lukket lomma til bilen foran...da tipper det helt for fyren i E60en. På med fjernlyset i flere minutter, enste han oppnår er å irritere bilister som kommer i mot da jeg har autodimming og plages ikke av lysa hans Til ettertanke så kunne jeg heller ha bremset opp og lagt meg inn bak han men da hadde farten min blitt så lav at bilene som kom bak måtte bremse veldig mye opp for å slippe meg ut, var også biler bak meg i påkjøringsfeltetet som også måtte bli sluppet ut og jeg ser for meg at det hele hadde stoppet opp trafikken. Men jeg vurderer sterkere for hvert år som går å gå til anskaffelse av ett dasjbord kamera, er så mye syk og idiotisk oppførsel i trafikken... (Måtte bare få episoden ut av systemet slik at jeg kan få tatt helg ) Vikeplikt for biler på påkjøringsfeltet? E60 lå på motorveien og du kjørte innpå? Er ikke sikker på om han har vikeplikt da. I bestefall er det samarbeid somgjelder for din del. Endret Oktober 30, 2015 av flobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Er det ikke fletting? Eller tenker jeg helt feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Kommer ann på skiltingen. Fletting i bestefall, kan også være vikeplikt for de som kjører på, men da skal det stå vikeplitskilt på påkjøringsrampen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Det er jo det som på folkemunne er kjent som "fletting" som gjelder da ja. Altså gjensidig vikeplikt. Med mindre man møter vikepliktsskilt på påkjøringsrampen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Jeg er en permittert automatiker, trenger dere folk i togbransjen? Jepp, det gjør vi. Automatiker er ikke så langt unna en del av det jeg normalt sett driver med heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg