Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Spørsmål!

Jeg fikk opp varsel på skjermen(CIC-systemet om jeg har skjønt riktig), TYRE PRESSURE LOSS

Vel byttet til vinterhjul så det er forståelig, fylte på og gikk innpå og skulle "confirm tyre pressure". Jeg ble stående lenge da det stod Activating... Ingenting skjedde og jeg dro opp instruksjonsboken. Der stod det at etter man hadde gjort dette skulle man bare starte å kjøre mens det stod "Activating..." Så skulle bilen fikse resten. Men hvor langt må jeg kjøre? Stod ingenting om dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ann på skiltingen. Fletting i bestefall, kan også være vikeplikt for de som kjører på, men da skal det stå vikeplitskilt på påkjøringsrampen.

Er ikke noe vikeplikt skilt her så det kan godt være at det er fletting som gjelder, men i såfall så skulle han ha bremset opp slik at jeg kunne "flette" inn i trafikken. Vi lå i samme hastighet, han lå sånn ca en halv billengde bak meg da jeg satte på blinklyset...plutselig var han oppå siden min og holdt seg der slik at jeg ikke skulle få legge meg ut foran han. Hadde han passert meg før jeg rakk og komme meg opp i samme hastighet som trafikken så hadde det vært noe annet, da skulle jeg ha lagt meg inn bak ham igjen....hadde jeg da akselerert opp i høy hastighet for å ta han igjen og så legge meg inn foran han hadde det vært meg som var kødden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål!

Jeg fikk opp varsel på skjermen(CIC-systemet om jeg har skjønt riktig), TYRE PRESSURE LOSS

Vel byttet til vinterhjul så det er forståelig, fylte på og gikk innpå og skulle "confirm tyre pressure". Jeg ble stående lenge da det stod Activating... Ingenting skjedde og jeg dro opp instruksjonsboken. Der stod det at etter man hadde gjort dette skulle man bare starte å kjøre mens det stod "Activating..." Så skulle bilen fikse resten. Men hvor langt må jeg kjøre? Stod ingenting om dette. :)

Bare å kjøre som vanlig så går det seg til :) Fikk samme selv i dag da jeg glemte å gjøre dette etter hjulskift i går. Samme hvert år, så er bare tut og kjør etter du har klikket på "Confirm bla bla" på menyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det gjør vi. Automatiker er ikke så langt unna en del av det jeg normalt sett driver med heller...

Bare synd dere har så dårlig rotasjonsordning. :D

I tillegg er det muligens en fordel/krav å være bosatt på Østlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synd dere har så dårlig rotasjonsordning. :D

I tillegg er det muligens en fordel/krav å være bosatt på Østlandet?

7-7 er vel dårlig for deg ja :P Nei, er folk fra Voss til Moss som jobber her, for å si det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sitte på med MFjeld en tur i M3'en i stad. Fyy faen for en rå maskin!

Akselerasjonen, sladdingen, bremsingen, lyden.. Fantastisk morro, fantastisk bil :D

Ble fort veldig kjedelig å kjøre 520'n hjem etterpå :shock:

heldiggris :P  satt på med alexzandero med 540 kompressor i sommer, flytta seg greit den og! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sitte på med MFjeld en tur i M3'en i stad. Fyy faen for en rå maskin!

Akselerasjonen, sladdingen, bremsingen, lyden.. Fantastisk morro, fantastisk bil :D

Ble fort veldig kjedelig å kjøre 520'n hjem etterpå :shock:

Det er langt mellom godfolk som deler sine flotte biler med så mange andre, det skal M|Fjeld ha :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke være med på Halloween i dag, men så maste folk likevel. Så nå har jeg tatt frem godjakka og skal gå som brune utgaven av Ryan Gosling i Drive.

Får en gangs skyld bruke jakka uten at det er flaut å bruke den :P

post-52793-0-21351300-1446307555_thumb.j

Endret av noekult
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...