Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Psst, engel. Les forumreglene :)

7. Unngå dobbeltposting (flere innlegg under hverandre) - Når man svarer på flere innlegg samtidig, prøv å samle disse svarene i ett innlegg. Bruk knappen "Multisitat" for å sitere flere tidligere innlegg samtidig. Dobbeltposting er selvfølgelig lov i prosjekttråder(vurder å bruke bloggfunksjonen her på Bimmers).

Innlegg som svarer på mange forskjellige innlegg som dreier seg om helt forskjellige ting blir utrolig tungleste og jeg hopper lett over slike. 

Jeg leser et innlegg og svarer på innlegget.  Så gjør jeg på noe annet, deretter leser jeg et nytt innlegg og svarer på det.  Skulle jeg følge forumreglene slik du legger opp til, kunne jeg like godt samle opp og lage et oppsamlinginnlegg et par ganger i uken.

Har noen problemer med måten jeg gjør dette på, kan de sende meg et PM så skal jeg finne meg et annet forum.

Greit nok for deg, Nytern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg som svarer på mange forskjellige innlegg som dreier seg om helt forskjellige ting blir utrolig tungleste og jeg hopper lett over slike. 

Jeg leser et innlegg og svarer på innlegget.  Så gjør jeg på noe annet, deretter leser jeg et nytt innlegg og svarer på det.  Skulle jeg følge forumreglene slik du legger opp til, kunne jeg like godt samle opp og lage et oppsamlinginnlegg et par ganger i uken.

Har noen problemer med måten jeg gjør dette på, kan de sende meg et PM så skal jeg finne meg et annet forum.

Greit nok for deg, Nytern?

Føler ditt sinne mot meg er noe uberettiget. Forumreglene gjelder alle, og jeg prøvde ikke å skape kvalme. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forøvrig si at jeg beundrer deg dine skriveferdigheter. Veldig koselig PM. Jeg er dog noe (veldig) dårlig på å svare på private meldinger da jeg som oftest sjekker mail pr tlf og stortsett i halvørska. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i distriktet ditt i romjula Nytern, eller ganske mange sitt område da jeg forsåvidt kjørte Bodø - Løten i et strekk. Og er som Nytern sier 0 føre og litt lengre ned finner man klissete saltede veier.. Da er det jammen bedre med skikkelig vintervei, er bare og ikke kjøre over fartsgrensa noe 'alle' gjør. En ting er sikkert jeg kjører gjerne i 40 og 50 kmt i 80n om jeg 'må' for å utfordre skjebnen med å kjøre fort på holke det ser jeg ikke poenget med. Bruker heller 2 minutter ekstra til f,eks Hamar enn å stå i grøfta å vente 3 timer på NAF fordi de skal trekke opp 20 andre før meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Nytern da, jeg kom bare med et lite stikk, jeg er da langt ifra ekspert og ei er fasit på vinterkjøring og jeg liker rwd likesågodt, men som Barockengel skriver finnes det bakker man sliter på, og da burde man som du sier holde seg unna/finne alternativ rute. Og av den grunn er det her mer bekymringsløst med 4wd :) Plutselig endag kjøper jeg meg bil med rwd igjen, så jeg må passe på hva jeg sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip*

Dro opp vår lokale sorenskriver fra grøfta for noen år siden, han stod godt planta i sin nye Rexton. Min usle Lada fikk'n opp på veien igjen. Tenk det ;)

Fikk selv æren av å få løs en Rexton for noen år siden, da med min herlige (og slitne)  Galant fra 89! 

En bekjent som filmet begivenheten, et artig minne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Altså, jeg mistenker at innlegget mitt nok kan fremstå noe krassere når en ikke leser det med nyterns myke halvveis smilende internstemme. Det var ikke meningen. Jeg har ittno vondt å si om firehjulstrekk, men når bakken heller nedover stiller en likt uansett. Tyngdekraften er nådeløs:D

KONGE, Robkill! :D :D

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har tittet innom her gitt. Godt nyttår!

Væroppdatering fra sør: Snø. Mye snø.

Bil status: Møtekollisjon med passat som brøyt vikeplikt... Deilig med hele siden av bilen godt ripet og bulket. ](*,)

Håper forsikringa ordner raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...