Marius2002 Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 (endret) Sett bort fra dette skjønner jeg ikke hvorfor i alle dager BMW skal lage en Alltrack-konkurrent. En 3-serie Touring med høyere bakkeklaring og lengre fjæringsvei vil bli en dårligere bil enn utgangspunktet på de områdene der BMW går for å være blant de aller beste. Er omtale som "kjører ikke like bra som 3-serien den er bygget på, men nesten" egentlig bra nok for BMW?Tja, men målgruppen er andre enn de som kjører med M-sport-understell(nå nevnte ikke du spesifikt M-sport, men ja), samt at de som velger X1 og kanskje til og med X3 tror jeg ville vurdert denne. Jeg tror også at BMW tar de grep som må til for å ikke ødelegge de gode kjøreegenskapene. Selv om det du sier "makes sense", som alltid. Likevel er ikke dette tema den dag idag såvidt jeg vet, men jeg hadde helt klart fulgt med om den kom på tegnebordet. Edit: Jeg mener at 5-serien burde hatt en A6 allroad konkurrent også Endret Januar 12, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 (endret) Er vel AC Schnitzer sitt verk. Endret Januar 12, 2016 av DanielStance Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 La oss ikke glemme E34 530IX Enduro i denne diskusjonen BMW har nok funnet ut at dette er det ikke marked for, iallfall ikke med dems filosofi. Skal man først ødelegge kjøreegenskapene til en 3-serie så kan man likegjerne lage en helt ny modell og ikke noe som er halvveis. Derfor har vi X3 og X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 (endret) Setene i de ser ganske digge ut. Endret Januar 12, 2016 av DanielStance Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Æsj, heve bilen og meir plastikk? ? Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Heving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 jupp, er ikkje høgnokk før man ser differensialen og er på nippet å velte i en sving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 jupp, er ikkje høgnokk før man ser differensialen og er på nippet å velte i en sving Jeg er vel en av de få her inne som ikke ser poenget med å senke bilen, jeg ser virkelig ikke hva som er fint med å kjøre sidelengs over ujevnheter i veien, og jeg synes ikke det er kult når hjula er så skrå at man kan bruke dem som tobakk :huh: Men men, hver sin smak [-X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 330IX eller 330XD med Quife diff foran og bak må jo være latterlig morsomt å bruke som isbanebil Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Det er jo et poeng...Pussig at BMW som har så mange smått idiotiske nisjemodeller ikke har laget en 3- eller 5-serieAllroad-utgave. Som vanlig startet fenomenet i USA på 80-tallet, før Volvo XC70 og Audi overtok stafettpinnen i hhv 1997 og 1999 var det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Quife(queef) er sånt kona di holder på med, mens Quaife er for menn Julianv og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Quife(queef) er sånt kona di holder på med, mens Quaife er for menn hahahaha xD my bad! Quaife mente jeg selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Jeg er vel en av de få her inne som ikke ser poenget med å senke bilen, jeg ser virkelig ikke hva som er fint med å kjøre sidelengs over ujevnheter i veien, og jeg synes ikke det er kult når hjula er så skrå at man kan bruke dem som tobakk :huh: Men men, hver sin smak [-X chamber er eg ingen fan av, det er berre rart i mine auge. men senking som er slik man akkurat ikkje tar nedi overalt så er det konge. E39en min er jo som en sjøskute i kraftig sjø. og e46en er stiv som en pinne, og det liker eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Alt til sin bruk! Skute er konge på langtur. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 chamber er eg ingen fan av, det er berre rart i mine auge. men senking som er slik man akkurat ikkje tar nedi overalt så er det konge. E39en min er jo som en sjøskute i kraftig sjø. og e46en er stiv som en pinne, og det liker eg Hvorfor skriver alle chamber? Det er jo noe helt annet Julianv og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Fordi de tenker på chamber of secrets, der man sitter og quifer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg