Shattered Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 28 minutter siden, nicholas_206@hotmail.com skrev: Har i så fall en saftig bug her. er nødt til å copy paste nokke i boken for å skrive for å ikkje bli sendt direkte til "Last opp bilde" når eg trykker "svar på dette emnet" også har jo alle mistet kallenavnet sitt Funker fint på pc. Men DU har en epostadresse i stedet for brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 2 minutter siden, Gorg skrev: Funket nå bra før. If it aint broke, dont fix it Blir sikkert bra, men syns det er litt for hyppig oppussing av sidene. Er vel godt og vel 24 måneder siden siste oppdatering av software nå. Uansett, den forrige versjonens støttes straks ikke teknisk lenger, så det var ingen vei utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Logisk. Tida går tydeligvis fort, syns det var knappe året siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Er det noe hurtigtast for "mine innlegg"? Vanskelig å finne fram til, iaf på mobil. Prøvde å sette noen filtre, men det ble nå ikke bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 8 minutter siden, E.C. skrev: Er det noe hurtigtast for "mine innlegg"? Vanskelig å finne fram til, iaf på mobil. Prøvde å sette noen filtre, men det ble nå ikke bedre. Vent et par timer, så er det sikkert oppe og går igjen Jeg vil tro det har noe med at alt ikke er på plass å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 11 minutter siden, E.C. skrev: Er det noe hurtigtast for "mine innlegg"? Vanskelig å finne fram til, iaf på mobil. Prøvde å sette noen filtre, men det ble nå ikke bedre. Vel. Foreløpig vil du kun se innlegg du har startet etter nattens hovedoppgradering via hurtignavigasjon. Om det er annet som dukker opp, og dere lurer på, så post gjerne i dedikert tråd så jeg får det med meg. Og ja, det er enda lenge til alle prosesser er up and running som de skal. Enormt antall innlegg, vedlegg og annet som konverteres utover uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Vanedyret noekult har angst. Thundercoil og Morty999 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 1 minutt siden, noekult skrev: Vanedyret noekult har angst. Håper alle smiliene kommer tilbake snart Men jeg liker designet bedre enn det forrige, så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 No funker det normalt på pc, men får ikkje kontakt via tapatalk. men ser lovenes ut dette ja. 4 timer siden, Shattered skrev: Funker fint på pc. Men DU har en epostadresse i stedet for brukernavn Ja, og kan ikkje endre det til R4F431 (RAFAEL i nerd språket) men heiter jo da egentlig Nicholas om det var noe tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 6 minutter siden, nicholas_206@hotmail.com skrev: No funker det normalt på pc, men får ikkje kontakt via tapatalk. men ser lovenes ut dette ja. Ja, og kan ikkje endre det til R4F431 (RAFAEL i nerd språket) men heiter jo da egentlig Nicholas om det var noe tvil Send MKJ eller en annen admin/mod en PM kanskje? PS: bruk heller bare bokstaver, ingen her inne forsto hva brukernavnet ditt var awt, R4F431 RAFAEL og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Tapatalk støtten er faset ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 (endret) 3 timer siden, Shattered skrev: Send MKJ eller en annen admin/mod en PM kanskje? PS: bruk heller bare bokstaver, ingen her inne forsto hva brukernavnet ditt var akkurat, det er berre en små prosent av menneskeheten så klarer å lese lengre tekster med tall som erstattere for bokstaver. Mange som ikkje klarer det flytende. som sagt, på nerd språket Endret Januar 25, 2016 av nicholas_206@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Ka i... Neida, blir sikkert bra med en update her Det eneste jeg ikke skjønte med denne updaten var at jeg plutselig får epost varsling på noen, ikke alle, men noen tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 2 minutter siden, pautomagi skrev: Ka i... Neida, blir sikkert bra med en update her Det eneste jeg ikke skjønte med denne updaten var at jeg plutselig får epost varsling på noen, ikke alle, men noen tråder Ja, de varslingene tok litt av. Du kan kontrollere hvilke du vil ha, som diskutert her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Dette var alt for uvant for min del, synes dette var en smule kaotisk. Hvor er desktop versjonen? Dette ser ut som og føles som en mobilversjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg