Daniel. Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 9 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Ja det passer på Nascar.. Så, BTCC biler med hvit / gul tekst på dekk er harry da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Nå, Ralphh skrev: Fikk opp motorvarsellampen i min e46 i går, da forstår jeg det slik at man egentlig ikke har noe valg utenom å ta en feilsøking? Er det greit å skaffe seg en feilsøker eller er det folk i Bergensområde(helst nord) som gjør dette? Sjekk den store diagnose tråden her på forumet, er noen i Bergen som kan ta diagnose. Hvis ikke kan du jo gå til et verksted som tar diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 7 minutter siden, Ralphh skrev: eller er det folk i Bergensområde(helst nord) som gjør dette? 1 time nord for Bergen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Bilen min kom med dekk med tekst orginalt. Er kunn på framhjulene da. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Kjøpte nye dekk til russebilen vår på fredag, en Chevrolet Starcraft G30, fikk valget om dekk med hvit skrift eller uten. Da ble det med hvit dekkskrift, syns det er pent på en slik bil ihvertfall. Men ville nok ikke hatt det på BMW'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Nå, Skare1 skrev: Kjøpte nye dekk til russebilen vår på fredag, en Chevrolet Starcraft G30, fikk valget om dekk med hvit skrift eller uten. Da ble det med hvit dekkskrift, syns det er pent på en slik bil ihvertfall. Men ville nok ikke hatt det på BMW'n Starcraftene er morsomme biler de! Hadde en sånn selv som vi plukket helt ned og bygget opp igjen! Vi endte opp med å ta av den ene bakre lyddemperen på den etter at vi fant ut at hele toppen av den hadde kollapset av rust... Ble rimelig rå lyd i den, men burde selvfølgelig tatt av den andre også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Hvordan er det med bytte batteri på bmw e91 318d 2007 mod 122hk. Må det kodes eller kan jeg bare slenge oppi et nytt flott sønnak batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Kode om du endrer type/størrelse, registrere ved rent bytte i likt batteri. Altså, man må gjøre noe med data/diagnose i begge tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 http://www.tv2.no/broom/8042824/ Det her var påtide! Greit når man skal handle bruktbil! Shattered og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 1 time siden, Poppy skrev: http://www.tv2.no/broom/8042824/ Det her var påtide! Greit når man skal handle bruktbil! Sjekka alle jeg har hatt, førstebilen var faktisk juksa med Hadde nesten trodd det, mye problemer som pleier å komme ved 250-ish, er det vel? Var skrudd bra tilbake, også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Hei! Er det noen som skal fra oslo til gjøvik idag? Jeg har bilen inne hos quickfix for tuning og mangler en innsugspakning. Denne er på lager hos Gs. Betaler godt om noen kunne tatt med denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Noen som har funnet noe spennende hos vegvesenet nå som km stand er helt åpent? Fant ut at 730 taxien i byen hadde gått 709tkm ved sist eu kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Så rammen min hadde blitt skrudd tilbake 10k her og der. Kan være skrivefeil, men antar det er litt fusk Donorbil så mye bedre ut, men fant en liten justering på den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Håper de oppdaterer appen med den funksjonen også, litt mer stress å måtte gå inn på nettsiden på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Hmm Bilen min har riktig kmstand, det er da bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg