Werther Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 98 får man vel fortsatt ganske mange steder? Kan ikke si jeg har lagt så merke til det selv om jeg bruker mye tid ved pumpene...Esso Vestby langs E6 har vel 98. Jeg fyller ofte på Uno X Aarum ved E6-avkjøringen til Sarpsborg syd/RV 111, den har 98 i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Godt mulig de har det mange steder fremdeles, fyller bare på statoil, så har 0 styring på hva de andre kjedene har F32en får klare seg med 95, men blir noe annet når sommerbilen skal ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Om noen kjenner noen som har N20 20i, tips de om denne Fantastisk produkt, jeg opplevde selv ingen ulemper med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Jeg fyllte denne super-dieselen på min gamle Mercedes en gang. Dette var syd for Lübeck før jeg vendte snuta mot Hirtshals med flat pedal en morgen før solen sto opp. Fyllte 70 liter med den dieselen, noe som tilsvarer så og si full tank. Drøye 85 mil senere og jeg sto på gårdsplassen hjemme med en del igjen på tanken. Var i grunn svært tilfreds med forbruk og ytelser! Fikk presset den gamle "driten" opp i 200km/t på speedo rett før grensa til Danmark, så gikk de i 160-170 på speedo resten uten at jeg møtte en 10-15 biler, noen i Hamburg, noen ved Århus. Super-diesel her hjemme har jeg prøvd noen ganger, jeg innbiller meg etter å ha tatt en del målinger at motoren bruker litt mindre diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Merk at jeg prater om tysk Shell Vpower diesel, og bare den. (mtp at det skal være verdt det, og betydelig endring i karakter). Den er iblandet GTL av uviss mengde, men man ser klart på guffa at det er noe litt annet enn det vi får her. For ikke å snakke om mer effekt og mindre røyk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 2 timer siden, TRF-Racing skrev: Merk at jeg prater om tysk Shell Vpower diesel, og bare den. (mtp at det skal være verdt det, og betydelig endring i karakter). Den er iblandet GTL av uviss mengde, men man ser klart på guffa at det er noe litt annet enn det vi får her. For ikke å snakke om mer effekt og mindre røyk. Er det forskjell fra diesel i Norge og tyskland? Det var jeg ikke klar over, takk! Men hva gjør V-power dieselen som vanlig diesel ikke klarer? Hører mange sier V-powerbensinen man kjøper på Shell-stasjonene i Norge bare er bløff, men har ikke hørt hvorfor og når jeg spør på Shell hvorfor den er så bra, har jeg bare fått i svar at motoren blir bedre, så jeg tør ikke tro på noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Byttet nettopp viskere. Nå tar ikke viskeren på førersiden borti glasset på midten. Er det noe jeg kan stille på, eller skal jeg bare bøye til armen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Jeg hadde bare bøyd den istede for og ikke se noe✌️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Bremser med en overraskelse? And-reas, Werther, liffi og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Fungerer annenhver gang, må skrape vekk unger og trehjulssykler vekk fra fangeren når du kjører gjennom nabolaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 http://www.aftenposten.no/okonomi/Giganthopp-for-Venezuelas-bensinpriser-8361876.html Dette må være seigt... "Det betyr at en liter 95-oktanbensin vil øke fra en pris på 0,097 venezuelanske bolivar, tilsvarende 13 norske øre, til 6 bolivar eller omtrent 8 kroner. Det er et hopp på over 6.000 prosent." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Bmw med hengerfeste å diesel under 30 000 ønskes kjøpt. skriv i innboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 18 minutter siden, e30_joakim skrev: Bmw med hengerfeste å diesel under 30 000 ønskes kjøpt. skriv i innboksen Hva er du ute etter? Fikk du unna 320d'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 43 minutter siden, Shattered skrev: Hva er du ute etter? Fikk du unna 320d'en? 320d ble solgt ikke hengerfeste på den , og det er jeg avhengi av . kjører med henger vær uke ... e34, sedan/stv , e36 - e46 , e39 . MÅ være diesel og hengerfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Min har hengerfeste, men passer i grunnen dårlig å selge akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg