Shattered Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 fint når forumet klikker liffi og e30_joakim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Gammelt tyskerstål på gårsplassen Werther, Skulebollen, sveigis og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Da tok man endelig helg🍻 Smakte med en kald en nå! Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Måtte bare handle den her igår Vet ikke helt hva jeg skal med den men Den gikk ikke når jeg henta den, men etter en rens av gasseren og justering av stifta så starter den på andre draget sveigis og Hawkon88 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 På et småbruk er de der super om du har litt utstyr til å sette på. En god barndomskompiss vokste opp på en liten øy som var eid av familien. Ingen biler, men 2meter brede grusveier. Hadde det mye gøy med en sånn på de veiene. Måtte bare være ferdig med bråket og tråkke tilbake grusen før foreldrene kom hjem fra jobb.. T.H.O reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 På et småbruk er de der super om du har litt utstyr til å sette på. En god barndomskompiss vokste opp på en liten øy som var eid av familien. Ingen biler, men 2meter brede grusveier. Hadde det mye gøy med en sånn på de veiene. Måtte bare være ferdig med bråket og tråkke tilbake grusen før foreldrene kom hjem fra jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Blir noen ganger sur på brøyteopplegget der jeg bor. Kommer det 2-3 cm snø så skal det brøytes. Jeg og antaglivis de fleste andre kan leve med 2-3 cm snø og fint kjøre ut av oppkjørselen og videre på veien i boligfeltet. Når man kommer på hovedveien så er den uansett saltet ihjel og bart. Traktoren får åpenbart betalt per tur, for her skal asfalten skrapes og jeg skal få herlige 20 cm høye snøklumper på veien ut av oppkjørselen som jeg må ut og fjerne før de fryser til stein over natta. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Liker at vi ikke har snø jeg, savner det over hode ikke. I dag vasket jeg bilen ute, tok en kjøretur etterpå uten at den ble skitten igjen. Nå kan våren bare komme for min del, nesten så jeg så smått begynner å vurdere å finne fram sommerdekkene janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Begynner å bli noen uker siden vi hadde skikkelig snø her.. Eneste jeg savner er å kunne leke litt med bilen, men ellers så ser jeg fram til varmere tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Henta meg ny bruksbil i helga Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Har snø enda vi. Siste snøfall var på fredag. I dag er det 7minus. Syns det er helt konge. En ting er at det er pent å se på, men det blir så mye lysere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 (endret) Har snø enda vi. Siste snøfall var på fredag. I dag er det 7minus. Syns det er helt konge. En ting er at det er pent å se på, men det blir så mye lysere. Bildet ble tatt på parkeringsplassen i går😍 Endret Februar 22, 2016 av Hawkon88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 E39 stengt etter kjedekollisjon med 60 biler Omtrent midt i Bergen by. Og vi som pleier å få kaos av én bil som havarerer Julianv og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Haha blir en hektisk dag for meg. Ser for meg det er noen Mitsu og Renault blant alle de bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Haha blir en hektisk dag for meg. Ser for meg det er noen Mitsu og Renault blant alle de bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg