FredrikE24 Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Å "streame" var tydeligvis også noe man brukte tilbake i 2001. Vil kanskje si at dette var en idè noe forut for sin tid, ting vi idag tar for gitt, var ikke så greit før. Husker da jeg tok i bruk Spotify i 2008 var dette helt utrolig Da med tanke på brukervennlighet og kvalitet på både lyd og overføring. "Lommedisco" har jeg vel aldri hørt noen si. http://itavisen.no/2001/01/29/bruk-mobilen-som-lommedisco/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 http://www.tv2.no/nyheter/8169472/ helt teit at når feil blir gjort gidder ikke staten gjøre noen ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Jeg forstår problemstillingen til begge, men jeg tror han hadde spart seg for mye av dette om han hadde skrevet en forklaring i annonsen, samt lagt ved bilde av servicehefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Heh, det snør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 8 timer siden, DanielStance skrev: Heh, det snør. I går var det skyfri himmel om 9-10 grader, jeg satt ut hagemøblene og vi grillet og satt ute helt til sola gikk ned. Heldigvis er jeg såpass rutinert at jeg alltid har over trekk på grill/hagemøbler. I morrest når jeg våknet så det slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Her sluddet det litt, men vi gikk klar å få det hvitt på bakken. Men at det snør så sent i Bergen har jeg aldri vært med på! Uansett, denne bilen syns jeg var skikkelig kul!! http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=72961414&fks=72961414 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Heldigvis holder det seg bra i Oslo fremdeles! Satser på å slippe å legge om til vinterdekk igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Dette er rett utenfor fetsund for 5min siden.Jeg er glad jeg har vinterdekkene på enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Den nye "byregjeringen" i Oslo skal gjøre Oslo sentrum bilfritt om få år, men spell ny A8 3,0 TFSI er greit å ha til seg selv. Bare for å toppe det hele har de skodd bilen med piggdekk For all del, jeg roser dem for bilvalget men dobbeltmoralen er til å ta og føle på. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslo/ap-raymond-vil-strupe-bilbruken-kjoeres-selv-i-luksus-audi-med-sjaafoer/a/23648786/ And-reas, Shattered og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Blir litt småkvalm av all den dobbelmoralen... Ellers... Litt upraktisk med bilfritt sentrum.. Hvordan skal vanlige folk med en "drift-van" få gjort varelevering til butikker og de som bor i sentrum? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 De kan jo ikke ankomme i en Leaf eller eUP!, de må passe på imaget vettu. Fet A8 da Nei den dobbeltmoralen som samtlige politikere kjører er til å bli småkvalm av som nevnt over. Tviler på de klarer et 100% bilfritt sentrum. Jeg tror derimot at det kan bli tidsbegrensninger(f.eks. mellom 08-16) og/eller dager det ikke er tillatt med fossilbil, men ikke før engang om noen år. At det blir "elbil-soner" for eksempel. Kanskje varebiler som skal i ærend til butikker får unntaksoblat eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 56 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Den nye "byregjeringen" i Oslo skal gjøre Oslo sentrum bilfritt om få år, men spell ny A8 3,0 TFSI er greit å ha til seg selv. Bare for å toppe det hele har de skodd bilen med piggdekk For all del, jeg roser dem for bilvalget men dobbeltmoralen er til å ta og føle på. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslo/ap-raymond-vil-strupe-bilbruken-kjoeres-selv-i-luksus-audi-med-sjaafoer/a/23648786/ Hvordan fant du ut at det er en 3,0 TFSI? Ser bildet er sladdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 7 minutter siden, E.H.D skrev: Hvordan fant du ut at det er en 3,0 TFSI? Ser bildet er sladdet. Regner med han vet/sjekket hva som er motoralternativene I artikkelen står det at det er bensinbil og lengre ned dette: Bilen de bruker har V6-motor med 310 hestekrefter og et CO2-utslipp på 173 g/km. Bilen har da miljømerking F på en skala fra A til G – altså den neste dårligste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 11 minutter siden, Marius2002 skrev: Regner med han vet/sjekket hva som er motoralternativene I artikkelen står det at det er bensinbil og lengre ned dette: Bilen de bruker har V6-motor med 310 hestekrefter og et CO2-utslipp på 173 g/km. Bilen har da miljømerking F på en skala fra A til G – altså den neste dårligste. Leste artikkelen igår, og tror ikke det stod da. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Det stemmer det, da var de ikke sikre på motorisering (noe som igrunn er merkelig, ettersom de mest sannsynlig hadde registreringsnummeret. ) Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg