Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Å "streame" var tydeligvis også noe man brukte tilbake i 2001. Vil kanskje si at dette var en idè noe forut for sin tid, ting vi idag tar for gitt, var ikke så greit før. Husker da jeg tok i bruk Spotify i 2008 var dette helt utrolig :P Da med tanke på brukervennlighet og kvalitet på både lyd og overføring.

"Lommedisco" har jeg vel aldri hørt noen si.

http://itavisen.no/2001/01/29/bruk-mobilen-som-lommedisco/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår problemstillingen til begge, men jeg tror han hadde spart seg for mye av dette om han hadde skrevet en forklaring i annonsen, samt lagt ved bilde av servicehefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, DanielStance skrev:

Heh, det snør.

I går var det skyfri himmel om 9-10 grader, jeg satt ut hagemøblene og vi grillet og satt ute helt til sola gikk ned.
Heldigvis er jeg såpass rutinert at jeg alltid har over trekk på grill/hagemøbler. I morrest når jeg våknet så det slik ut:

IMG_1530.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye "byregjeringen" i Oslo skal gjøre Oslo sentrum bilfritt om få år, men spell ny A8 3,0 TFSI er greit å ha til seg selv. Bare for å toppe det hele har de skodd bilen med piggdekk :) For all del, jeg roser dem for bilvalget men dobbeltmoralen er til å ta og føle på. 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslo/ap-raymond-vil-strupe-bilbruken-kjoeres-selv-i-luksus-audi-med-sjaafoer/a/23648786/

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan jo ikke ankomme i en Leaf eller eUP!, de må passe på imaget vettu. Fet A8 da :) Nei den dobbeltmoralen som samtlige politikere kjører er til å bli småkvalm av som nevnt over.

Tviler på de klarer et 100% bilfritt sentrum. Jeg tror derimot at det kan bli tidsbegrensninger(f.eks. mellom 08-16) og/eller dager det ikke er tillatt med fossilbil, men ikke før engang om noen år. At det blir "elbil-soner" for eksempel. Kanskje varebiler som skal i ærend til butikker får unntaksoblat eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Den nye "byregjeringen" i Oslo skal gjøre Oslo sentrum bilfritt om få år, men spell ny A8 3,0 TFSI er greit å ha til seg selv. Bare for å toppe det hele har de skodd bilen med piggdekk :) For all del, jeg roser dem for bilvalget men dobbeltmoralen er til å ta og føle på. 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslo/ap-raymond-vil-strupe-bilbruken-kjoeres-selv-i-luksus-audi-med-sjaafoer/a/23648786/

image.jpeg

Hvordan fant du ut at det er en 3,0 TFSI? Ser bildet er sladdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, E.H.D skrev:

Hvordan fant du ut at det er en 3,0 TFSI? Ser bildet er sladdet. 

Regner med han vet/sjekket hva som er motoralternativene :) I artikkelen står det at det er bensinbil og lengre ned dette:

Bilen de bruker har V6-motor med 310 hestekrefter og et CO2-utslipp på 173 g/km. Bilen har da miljømerking F på en skala fra A til G – altså den neste dårligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Marius2002 skrev:

Regner med han vet/sjekket hva som er motoralternativene :) I artikkelen står det at det er bensinbil og lengre ned dette:

Bilen de bruker har V6-motor med 310 hestekrefter og et CO2-utslipp på 173 g/km. Bilen har da miljømerking F på en skala fra A til G – altså den neste dårligste.

Leste artikkelen igår, og tror ikke det stod da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...