Thundercoil Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Sist (på PC), så kunne man trykke på "CC" to ganger, så kom det opp alternativ for oversettelse. Skal liksom bruke Google Translate med 300 språk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Hva mener du med "CC"? Det er ellers noe slikt jeg mener iom. at Google eier Youtube så burde det være rimelig enkelt å implementere en oversettelsesfunksjon, som jeg vet at de hadde for et år eller noe i den duren siden. På den annen side burde det også være enkelt å legge til en slik funksjon i f.eks Firefox også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 CC er vel kun på selve videoene? De gjelder ikke kommentarene så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 (endret) For Chrome: Underteksten blir oversatt med tannhjulet til høyre for CC. Kommentarene er bare til å høyreklikke på på en av kommentarene, så "translate to English". Da endrer alle kommentarene seg til engelsk. Så får du opp et nytt ikon, helt til høyre i adressefeltet (til venstre for stjernen for bokmerke, i Chrome) og der kan du endre fra engelsk til hva som helst. Endret April 9, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Fikk lyst å dele dette med noen andre med samme motor Etter 180 000km med m47d20tu2 (320d e91) EGR så ikke akkurat bedre ut.... Skulebollen og Morty999 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 (endret) Noen som vet hvor jeg kan kjøpe overall med eget trykk? Er ikke noe fancy logo, blir bare tekst. Eventuelt en plass jeg kan bestille strykemerker som er hvite og ganske store? Ca. 30x12 cm. Må kunne bestille i små opplag, trenger ikke 1000 stk Endret April 10, 2016 av sandersander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 On 20.12.2015 at 13.33, Julianv skrev: Hvem her inne var det som ofte kjørte til Kroatia om sommeren? Jeg har spurt før, men min gullfisk-hukommelse svikter som vanlig Sen tilbakemelding Jeg kjører til Kroatia hver sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Noen som driver med motoroverhaling/ motorverksted her? Trenger å få planslipt og godt over en topp fortere enn svint, samt muliges ei blokk. Any takers? Østlandet ish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 (endret) Hmm jeg har nå tatt en Wicky.. Kjøpt meg Merce Trengte en billig bruksbil og fant fort ut at det er mye lurv i prisklassen under 40k med litt motor, når man kun ser på Bmw. Så da ble det en CLK 200 Kompressor med oppgradert kompressor til en billig penge, takket være @MFjeld som var så hyggelig at han dro å så på bilen og prutet litt til og med Endret April 12, 2016 av Julianv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Jeg vil si det er umulig å finne en BMW med litt motor til under 40 000 kr, alt er bare 520I, 318, 728, 320 osv. Må minst opp på 100 000 kr for å finne noe som er greit, er iallfall slik det ser ut. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Jepp, bare tjafs og tull ute i den prisklassen. Tror jeg blir fornøyd med Mercedes en liten stund. Uansett kjekt å prøve noe nytt Og til den prisen jeg ga så kan jeg ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Motor er artig det, men jeg merker at jeg er blitt gammel. Før var størst best, men det har endret seg for meg. Jeg trives faktisk bedre med en undermotorisert 407 (1,6hdi 0-100 på 11,7sek) enn med x5en sånn i det daglige. Det er selvsagt mange forbikjøringsmuligheter man ikke får benyttet seg av når man mangler 100-200hk, men tilfredstillelsen av å måtte kjøre bilen aktivt for å få flyt i kjøringen syns jeg er kjekk. Det samme gjelder forsåvidt mangelen på sportsunderstell også. Det eneste jeg savner er bedre tilbakemelding i rattet når veien er svingete, men det er vel relativt vanskelig å få til med ballongdekk uansett. Fredrik og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Hmmm... Mazda MX-5 (NA) anno 1990 kom som standard med 185/60-14 dekk/felger... Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 7 timer siden, Fredrik 90 skrev: Jeg vil si det er umulig å finne en BMW med litt motor til under 40 000 kr, alt er bare 520I, 318, 728, 320 osv. Må minst opp på 100 000 kr for å finne noe som er greit, er iallfall slik det ser ut. Heia Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Har fått meg en ny "hilsevenn" i byen Hadde en liten cruiserunde med skinnende ren F10 i dag, møtte da en likesinnet i en strøken F11 i en eller annen nydelig Individual lakk. Først blikk kontakt, så anerkjennende nikk også en hils nesten samtidig Slik er en av mange små ting som gjør det litt ekstra stas å kjøre BMW. bimmerR, Dark Knight og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg