gallay Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 11 timer siden, ErRihm skrev: Dama kjører litt som en dust også, bare så det er sagt. Hun bruker jo alt for lang tid på parkere, om det er det hun skal. Hu kan også kjøre en runde i rundkjøringen, også parkere i riktig kjøreretning. MEN han oppfører seg også som en dust! Hvertfall i videoen med lastebilen som står 10 cm i sykkelfeltet.(om det er samme person) Hadde klart kjeftet tilbake i begge situasjoner. En par personer i kommentarfelt som skriver at de har kjennskap med han, og at han er til dels utilregnelig og mentalt ustabil. Tjaa, han samler jo en del likes på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 Så han kan ikke være utilregnelig og mentalt ustabil hvis han får likes på Youtube... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 (endret) Det er vell mere tankegangen rundt hvorfor selve filmen/filmene har havnet på nettet i det hele. Se bare hvor mye oppmerksomhet og reaksjoner det har fått her, på fb og faktisk internasjonalt, er det oppmerksomhet han var på jakt etter så har han klart det. Tror selv om han hadde hatt autisme eller liknendes, med påfølgende utageringer, så ville han sett fornuften i ettertid om at dette ikke akkurat går i hans favør i det store. Dersom han derimot bedriver skuespill for likes, kan han jammen meg sakene sine. Endret April 29, 2016 av hsd gallay reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 Men om det er slik som dere sier at mange vet hvem han er/hørt om han og da har sikkert noen personalia på vedkommende, har det ikke vært varslet politet? Det ligger jo tydeligvis noen bevisfilmer på nett som viser en oppførsel vi ikke vil ha i trafikken, de har jo brukt youtube som bevismateriale tidligere. Når det er sagt er det trist og tragisk om vedkommende ikke får den oppfølgingen han trenger og et evnt. lappbeslag gjør vel kanskje vondt verre, selv om det er best for allmenheten? Som @hsd sa til slutt her så er det kanskje oppmerksomhet han søker? Vanskelig tema dette, jeg har verken utdanning eller erfaring ang. dette så jeg skal ikke uttale meg mer en synsing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 liffi, Marius2002 og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 24 minutter siden, bimmerR skrev: Er Klasse(med stor K) over de bilene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErRihm Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 Syns dette er like løye (morsomt) hver gang. Andre bilen jeg har sett det på i år...😂 Første jeg såg det på var en f11 taxi, hvor M logoene var fysiskt limt på siden oppned W-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 Er det greit å beholde originalfelgene til bilen min? Sånn for å beholde originaliteten? Eller er det verdt et forsøk å prøve å selge de, siden de nå bare tar opp plass i garasjen uansett? Og hva kunne de i tilfelle være verdt? med halvslitte sommerdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 Det vil aldri være en ulempe å beholde de, men på en annen side så er det heller ikke de mest populære felgene, så jeg tviler på det har noe å si den dagen bilen evt. skal selges. Prisen varierer litt, og det er litt av disse til salgs for tiden, men rundt 2-4000,- er nok reelt. Weltzin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 (endret) Noen som vet om noen sider som selger litt retro klær? Jeg er på utkikk etter de kjente BALL-gensrene. Jeg søker på nett og finner ingen BALL, bare masse bilder av de jeg vil ha. Endret April 30, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 10 timer siden, pautomagi skrev: Ser ut som han har støtt på en bmw sjåfør... Veldig voldelig bilfører... Jøss, trodde bare det var den ene filmen ute jeg. Men her er jo plenty Voldelig bilfører? Han dytter jo bare tullingen ifra seg etter at han har slått gjentatte ganger i bilen hans. Men denne videoen viser jo at han er ikke fullt så verbal og høy i hatten når han møter på en bilfører som faktisk "tar igjen" og kommer ut av bilen. Veien der er bred og fin men han skal likevel helt inni bilen i det han skal til å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 Noen som vet hva det skjoldet inni felgen er? Første gen a6/s6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 11 timer siden, Marius2002 skrev: Noen som vet om noen sider som selger litt retro klær? Jeg er på utkikk etter de kjente BALL-gensrene. Jeg søker på nett og finner ingen BALL, bare masse bilder av de jeg vil ha. Du må nok prøve Fretex evt loppemarked :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 1 time siden, Hawkon88 skrev: Noen som vet hva det skjoldet inni felgen er? Første gen a6/s6 Ufo bremser som det kalles! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 Ja, disse har vel bremser med innvendig calipper? Ganske spesielt design. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg