Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/bmw-5-series-and-jaguar-xf-versus-mercedes-benz-e-class-group-test

Britiske Autocar har vært først ute til å sette "gamle" F10 opp mot den nye E-klassen i en test, sammen med nye Jaguar XF i dette tilfellet. Ser jaggu ut som den nå 6 år gamle F10 er en hard nøtt å knekke for nye E-klassen :P F10 har i følge test teamet rett og slett flere ferdigheter, det være seg bedre infotainment system, bedre seter, bedre innvendig plass (!), bedre motor og mer dynamiske kjøreegenskaper. 

Merklignok kårer de Jaguar XF til testvinner. Altså den dyreste, minst komfortable, minst pene, den med "dårligst" motor hva driftskultur, ytelser og forbruk angår. Men så er det jo en engelsk test også da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S klassen klarer jeg å skille ut pga størrelsen, men det blir nesten umulig med C og E klasse nå :) Synes nye E klassen er fin, noe jeg også synes etter å ha sett den live. Men den har noen vinkler som den ser litt snål ut...

Men iallfall, Broom og VG kjørte jo denne nye E klassen og sa at ingen annen konkurrent var i nærheten av denne, uten å teste den opp mot konkurrentene. Så går altså en såpass seriøs aktør som Autocar ut med det overnevnte testresultatet, i en test iallfall mot hovedrivalen (5-serie). Nå er dette selvsagt bare en test av mange som kommer i tiden fremover, men i og med at nye Een er bedre enn noen gang og at F10 nå trekker på årene så skulle jo dette vært ren walkover ifra Mercedes sin side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klasker spørsmålet mitt inn her fordi det trolig er banalt, hvor kan man få kjøpt style 128 replica-felger? Originalt blir i overkant kostbart og kom vel i feil innpress til E60 non-xDrive om jeg ikke er helt på jordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg sliter også med at forumet føles uoversiktlig. Har også laget meg en "custom stream" som skal være ulest innhold siden mitt forrige besøk slik det gamle forumet hadde men resultatene er veldig varierende, ofte er det "ingen treff" selv om jeg kan se at det ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...