Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn SKIKKELIG, så har jeg vel bare holdt på i noen uker, men er på Finn nesten hver dag, og har sett på E39 "side om side" med E34 hele tiden siden jeg fikk lappen.

Går stort sett kun i automat, diesel, stasjonsvogn, 520, 523i og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, liffi skrev:

Hva med og bare finne en fin ia bil du liker, så bare bygg om ;) er nok lettere det en å leite i evighetenetter. 

Enig.

De fleste av de bilene kom med automat ,nettopp pga komfort osv .

Var uhyre skjelden de var manuelt giret som du ønsker desverre. :(.

Men en 530iA går nok mer enn godt nok kontra 150hken du har nå Stance og som regel er de rikelig utstyrt.

De som kjøpte de nye ,sparte vel heller ikke på utsyret tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, liffi skrev:

Hva med og bare finne en fin ia bil du liker, så bare bygg om ;) er nok lettere det en å leite i evighetenetter. 

Hadde jeg hatt mulighet for å gjøre det så hadde jo det vært et bra alternativ.

3 timer siden, sveigis skrev:

Enig.

De fleste av de bilene kom med automat ,nettopp pga komfort osv .

Var uhyre skjelden de var manuelt giret som du ønsker desverre. :(.

Men en 530iA går nok mer enn godt nok kontra 150hken du har nå Stance og som regel er de rikelig utstyrt.

De som kjøpte de nye ,sparte vel heller ikke på utsyret tenker jeg.

Er jo sant det, men får da være måte på hvor få manuelle 525/530 det er.

Ja de går både bedre og billigere. Holdt på å kjøpe en men selgeren var jo tidenes største klovn, så den forsvant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go følelse med litt Opel stell igjen.

Kompis av meg har fikset opp en Ascona B i vinter .

Nå er den sveiset og fikset .

Idag har den fått en 3 stegs i lakk  og blank som fy igjen :). 

Dæven å disse gamle  vraka henger på veien.

Gøy :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DanielStance, hvorfor ikke automat? :) 

Det er jo skikkelig chill! Skjønner om det hadde vært en 3-serie med litt motor, Z4, Z3 eller annen bil ment for aktiv kjøring, men en 5-serie er jo gull med automat, samme med 7-serie. Ikke at man ikke kan kjøre aktiv med en 5-serie(u know what I mean), men jeg ser på automat som et pluss på ihvertfall 5- og 7-serien.

Derfor kjør på med 540iA eller 530iA, touring eller sedan, same same..! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Marius2002 skrev:

DanielStance, hvorfor ikke automat? :) 

Det er jo skikkelig chill! Skjønner om det hadde vært en 3-serie med litt motor, Z4, Z3 eller annen bil ment for aktiv kjøring, men en 5-serie er jo gull med automat, samme med 7-serie. Ikke at man ikke kan kjøre aktiv med en 5-serie(u know what I mean), men jeg ser på automat som et pluss på ihvertfall 5- og 7-serien.

Derfor kjør på med 540iA eller 530iA, touring eller sedan, same same..! :D 

Er ikke helt imot automat, men har liksom lyst på manuell for jeg liker jo å ha litt mer kontroll over giringen selv, dessuten er det enklere å ha det gøy med manuell (ikke at jeg har prøvd noe særlig med automat). Dessuten er det "billigere" å ha manuell, med tanke på vedlikehold osv.

Men kjøper jeg noen gang en 7-Serie så blir det automat uten tvil!

Har kjørt mye forskjellige biler med automat (mye BMW og noe Mercedes), og ja det er chill! Utrolig behagelig når det er kø, og egentlig generelt sett.

Vil helst ha manuell, i hvertfall på gamle 5-serier, så får jeg heller ha automat om jeg beveger meg mot E6x og F1x :)

E39 Touring er ikke HELT min smak egentlig, må i såfall være en strøken M-Sport i pen farge osv.

Er i grunn E39 med rekkesekser jeg er ute etter, selv om V8 ikke hadde vært feil! Begge har jo sine "svakheter" som kan dukke opp om man er uheldig.

Men det er jo dårlig utvalg av 530ia og 540ia også, så da er jeg jo like langt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...