TRF Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Hmm. Trodde knapt slike steder fortsatt fantes.. ok. Jeg gnæger litt til og spør om noen vet av noen sånne steder i Elverum,Hamar, Gjøvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 clasohlson hadde ivaffall før ett sett med motstander til en billig penge, evnt så selger elfa i sverige både en eller 1000stk, har norsk mva så slipper toll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Clas Ohlsson hadde en eske med motstander man kunne kjøpe, deriblant inneholdt settet 2,2kohm. Elfa er vel stedet om man skal ha det enkeltvis uten å vent en evighet. regner med at det er en 1/4W eller 1/2W det dreier seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Takker for tips. Fant et (etter å ha vært igjennom en del) lokalt lite verksted som kunne selge meg noen løst Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Er det noen steder i Norge (evt utlandet med rask leveringstid) som leverer noe billig alcantarastoff(look)? Tenkte å trekke om taktrekket mens jeg bytter takluke, men det blir ikke lenge til eventuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 6 timer siden, Gabz skrev: Er det noen steder i Norge (evt utlandet med rask leveringstid) som leverer noe billig alcantarastoff(look)? Tenkte å trekke om taktrekket mens jeg bytter takluke, men det blir ikke lenge til eventuelt. Ta en tur på Bilia, du Hmm, hva med å høre med en stofforhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Fant hos en bilstereoforhandler, må bare måle opp taktrekket Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 Da ble jeg den heldige eier av en E61 525d facelift Skal bli godt med BMW igjen etter en hel måned og noen dager med Mercedes Gleder meg som en unge til å hente etter jobb i dag Shattered, Thundercoil og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 Gratulerer med ny bil Også heldigvis med den trygge motoren Godt og varmt her på Sørlandet nå Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 Takk for det Skikkelig fornøyd! Akkurat kommet hjem med den. Kommer tråd litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer med ny bil Også heldigvis med den trygge motoren Godt og varmt her på Sørlandet nå Jævlig svært bilde jeg ikke gidder dra med i sitatet. Min står bestandig på 49,5 grader. Men i dag var det varmt med skinnseter og AC som plutselig ikke ville funke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Kjapt spørsmål da jeg ikke får søkefunksjonen helt til å fungere på nye bimmers. Jeg har AUX inngang "bak" på midtkonsollen, mot bakseter. Er det en spesiell auxkabel man må bruke? Får ikke lyd med vanlig auxkabel Føler meg litt uvitende her, dette burde jeg vite føler jeg. Når jeg velger AUX som inngang og tar kabel i får jeg litt sprakelyd fra høyttalere men ikke noe lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Det er ikke noe spesielt nei, så høres ut som om noe ikke er helt i orden. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Okei, takk for svar. Da får jeg prøve en annen kabel, kan jo være så enkelt Så ikke ut som den dyreste kabelen, hehe. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Har du fått opp tråd på bilen ends, Julian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg