Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Clas Ohlsson hadde en eske med motstander man kunne kjøpe, deriblant inneholdt settet 2,2kohm.

Elfa er vel stedet om man skal ha det enkeltvis uten å vent en evighet. regner med at det er en 1/4W eller 1/2W det dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen steder i Norge (evt utlandet med rask leveringstid) som leverer noe billig alcantarastoff(look)? Tenkte å trekke om taktrekket mens jeg bytter takluke, men det blir ikke lenge til eventuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gabz skrev:

Er det noen steder i Norge (evt utlandet med rask leveringstid) som leverer noe billig alcantarastoff(look)? Tenkte å trekke om taktrekket mens jeg bytter takluke, men det blir ikke lenge til eventuelt. 

Ta en tur på Bilia, du ;)

Hmm, hva med å høre med en stofforhandler? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med ny bil :) Også heldigvis med den trygge motoren ;) 

Godt og varmt her på Sørlandet nå 8) 

Jævlig svært bilde jeg ikke gidder dra med i sitatet.

Min står bestandig på 49,5 grader. Men i dag var det varmt med skinnseter og AC som plutselig ikke ville funke mer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spørsmål da jeg ikke får søkefunksjonen helt til å fungere på nye bimmers.

Jeg har AUX inngang "bak" på midtkonsollen, mot bakseter. Er det en spesiell auxkabel man må bruke?

Får ikke lyd med vanlig auxkabel :lol: Føler meg litt uvitende her, dette burde jeg vite føler jeg.

Når jeg velger AUX som inngang og tar kabel i får jeg litt sprakelyd fra høyttalere men ikke noe lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...