Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Overgangen var kobla helt feil. Var et helvete å fikse, men nå skal det være riktig. Får teste i mårra og se om det blir noen resultater å skrive hjem om da :) Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, eg har blendet egr ventilen på e60'n min og får selvfølgelig opp increased emission. Var hos bsr tuning i dag og hørte om de kunne chippe bilen oh kode vekk egr'n

De kunne men då måtte de lage custom software og ha bilen inn en dag. Så lurte på om det er mulig å chippe med bsr sine ferdig sydde software og gå inn i ettertid å fjerne egr'n? I siftwaren altså. Eller om jeg må få lagd custom.

Håper noen kan svare på mitt rotete innlegg :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg driver med tuning så vil jeg nok anta at det burde gå helt fint.

Ser ikke for meg at de skal låse/sperre noe mer enn originalt.

Men igjen, vent med et ok fra noen som kan dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg støtte for E60 LCI med N47 motor i INPA 5.0.2? Har lagt inn IPO filen, og fått N47 motoren i menyen. Men den mangler visstnok endel filer i ECU mappen, som ikke følger med 5.0.2 versjonen.

 

Evnt, noen som har link til nyere INPA versjon? Evnt DIS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i nærheten av Rena som har

a ) IBM T30 HDD med DIS og SSS på som de vil selge gunstig mot å få ny i bytte om ca 1 uke?

b ) har DIS og kunne tatt turen oppom?

Skal lufte bremser på banebilen etter at ny abs blokk er montert, da trenger man DIS. Heldigvis har jeg 2 pcer med DIS, en t30 med v57 og en litt eldre. Og begge har tatt kveld nå for anledningen...

Trenger den ila dagen!

For øvrig, til info i diangosetråden her.. Heldigvis har jeg også Bavariantechnic Pro, tenkte om ikke jeg kan oppdatere SW så kan jeg i alle fall lufte.. men neida, denne funksjonen er ikke lagt inn der gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hvertfall dyrt nok.. :P Har du sett litt rundt på tilsvarende kabler? Er ikke alltid den første du finner er den billigeste. Sjekk gjerne butikken til han som selger, de bruker ofte og ha flere auksjoner av samme vare men med forskjellige priser. :)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programvare finner man på nettet. Det man får med slike kabler er sjeldent siste versjon, så man ender opp med å laste ned uansett.

noen tips til kabel og enkel programvare for feilkoder og litt koding?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inpa og NCS Expert er programmene som normalt benyttes.

Kabelen jeg bruker er handlet hos onestopelectronics.com, og er ikke så veldig billig, men jeg har ihvertfall ingenting å utsette på den. Man får kabler til noen få hundrelapper på eBay, som helt sikkert gjør jobben, men jeg er litt paranoid på slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...