awt Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2016 Jeg har vel igrunn syslet med det i et år nå, men nå kommer ihvertfall 1-serien snart for salg dessverre. Foreløpig annonse (Om noen har noen kommentarer vedr. annonsen, ikke nøl med å rope ut. Bedre/flere bilder blir lagt til før annonsen publiseres.) Den blir ikke lagt ut skikkelig på finn.no før ny bil er handlet inn, men om noen er interesserte i bilen må de bare ta kontakt. Det meste av informasjon finnes i annonsen. Style 323-felgene og Performance-rattet blir mest sannsynlig ikke solgt med bilen. ...og om noen skulle lure, nei det blir ikke noen spennende erstatter, og det blir mest sannsynlig ikke BMW heller dessverre (med mindre noen vet om en billig-billig e87 eller e90). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Jeg har vel igrunn syslet med det i et år nå, men nå kommer ihvertfall 1-serien snart for salg dessverre. Foreløpig annonse (Om noen har noen kommentarer vedr. annonsen, ikke nøl med å rope ut. Bedre/flere bilder blir lagt til før annonsen publiseres.) Den blir ikke lagt ut skikkelig på finn.no før ny bil er handlet inn, men om noen er interesserte i bilen må de bare ta kontakt. Det meste av informasjon finnes i annonsen. Style 323-felgene og Performance-rattet blir mest sannsynlig ikke solgt med bilen. ...og om noen skulle lure, nei det blir ikke noen spennende erstatter, og det blir mest sannsynlig ikke BMW heller dessverre (med mindre noen vet om en billig-billig e87 eller e90). Om ikke BMW, hva tenker du som erstatter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2016 Det blir nok bare en kjedelig konebil av et eller annet slag, type Golf, Astra, Corolla e.l. Kunne godt hatt en e87, men jeg synes de ligger hakket for høyt i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Men om du selger for 99, så kan du kjøpe ny bil til 99 Og du får jo lett en 116i for den summen om du firer bitte litt på kravene dine:-) Og en 116i med litt mindre utstyr enn den du har nå vil være mange hakk bedre enn en astra, golf, og corolla.. Gjerne til sammen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2016 Jo, men jeg vil ikke kjøpe ny bil til 99, jeg vil kjøpe ny bil til 50. Reef89 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 (endret) Irriterer meg grønn at det er så lavt innpress på Style 323 felgene. Ellers hadde du nok hatt en kjøper på de..... Endret Januar 19, 2016 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2016 Ingen fare, har ikke planer om å selge de (med det første uansett). StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Det er bra. Da irriterer jeg meg litt mindre awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2016 Da var plutselig ny bil handlet, så nå er ihvertfall 1-serien til salgs. (Offisiell) annonse kommer når jeg en dag føler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Kan dette være en Opel Astra mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2016 Hysj, slikt kan ikke nevnes her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Speilet ligna i hvert fall på Opel Astras. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 4/5-dørs hatchback? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Hvis det ikke er en GTC (Coupe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2016 Dessverre ikke GTC dette nei. Da hadde nok 1-serien blitt beholdt istedenfor også. Det er en trist, kjedelig, vanlig 2007 Astra, og slik kommer den til å forbli. Var kun på jakt etter en billig bil med fire dører som vi ikke trenger å være redd for, og da utgår dessverre det meste av BMW. Kikket endel på e90 og e87, men de ligger hakket for høyt i pris, og er generelt slitt når man ser på de billigste. e46 kikket jeg også litt på, men de begynner å bli gamle etterhvert, og der synes jeg også det var veldig mye slitne biler. De som var pene kostet deretter. Denne har akkurat passert 100000km (i dag faktisk), har facelift (neppe så "viktig" som på BMW, men likevel), og er ellers i ganske god stand. Kjøpte også 1,4-literen med vilje, da disse har kjede. På den positive siden derimot så har jeg handlet meg dekkmaskin. Endte "dessverre" opp med Biltema sin, da jeg kom over en brukt til en grei pris. Får se om jeg ikke oppgraderer etterhvert om dette er noe som blir brukt. Alltid en utfordring når man skal ha tunge ting av hengeren, men alt går til slutt. Otis, Marius2002, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå