Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har vel igrunn syslet med det i et år nå, men nå kommer ihvertfall 1-serien snart for salg dessverre.

 

Foreløpig annonse

(Om noen har noen kommentarer vedr. annonsen, ikke nøl med å rope ut. Bedre/flere bilder blir lagt til før annonsen publiseres.)

 

Den blir ikke lagt ut skikkelig på finn.no før ny bil er handlet inn, men om noen er interesserte i bilen må de bare ta kontakt. Det meste av informasjon finnes i annonsen.

 

Style 323-felgene og Performance-rattet blir mest sannsynlig ikke solgt med bilen.

 

...og om noen skulle lure, nei det blir ikke noen spennende erstatter, og det blir mest sannsynlig ikke BMW heller dessverre (med mindre noen vet om en billig-billig e87 eller e90).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel igrunn syslet med det i et år nå, men nå kommer ihvertfall 1-serien snart for salg dessverre.

 

Foreløpig annonse

(Om noen har noen kommentarer vedr. annonsen, ikke nøl med å rope ut. Bedre/flere bilder blir lagt til før annonsen publiseres.)

 

Den blir ikke lagt ut skikkelig på finn.no før ny bil er handlet inn, men om noen er interesserte i bilen må de bare ta kontakt. Det meste av informasjon finnes i annonsen.

 

Style 323-felgene og Performance-rattet blir mest sannsynlig ikke solgt med bilen.

 

...og om noen skulle lure, nei det blir ikke noen spennende erstatter, og det blir mest sannsynlig ikke BMW heller dessverre (med mindre noen vet om en billig-billig e87 eller e90).

 

Om ikke BMW, hva tenker du som erstatter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok bare en kjedelig konebil av et eller annet slag, type Golf, Astra, Corolla e.l.

Kunne godt hatt en e87, men jeg synes de ligger hakket for høyt i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dessverre ikke GTC dette nei. :) Da hadde nok 1-serien blitt beholdt istedenfor også.

Det er en trist, kjedelig, vanlig 2007 Astra, og slik kommer den til å forbli. Var kun på jakt etter en billig bil med fire dører som vi ikke trenger å være redd for, og da utgår dessverre det meste av BMW.

Kikket endel på e90 og e87, men de ligger hakket for høyt i pris, og er generelt slitt når man ser på de billigste. e46 kikket jeg også litt på, men de begynner å bli gamle etterhvert, og der synes jeg også det var veldig mye slitne biler. De som var pene kostet deretter.

Denne har akkurat passert 100000km (i dag faktisk), har facelift (neppe så "viktig" som på BMW, men likevel), og er ellers i ganske god stand. Kjøpte også 1,4-literen med vilje, da disse har kjede.

IMG_9097.thumb.jpg.0baac70045319226e3140

På den positive siden derimot så har jeg handlet meg dekkmaskin. :) Endte "dessverre" opp med Biltema sin, da jeg kom over en brukt til en grei pris. Får se om jeg ikke oppgraderer etterhvert om dette er noe som blir brukt.

Alltid en utfordring når man skal ha tunge ting av hengeren, men alt går til slutt. :)

IMG_9098.thumb.jpg.fafdb44f09daabe41ea74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...