Gabz Skrevet Juli 13, 2017 Share Skrevet Juli 13, 2017 Deg og Ida jeg spotta på Statoil i Ski i stad? Begge bilene så veldig bra ut iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 13, 2017 Share Skrevet Juli 13, 2017 On 6.7.2017 at 1.02, Saltkjelen skrev: Og etter rundt 20-30 timers iherdig innsats med god hjelp fra blant annet @ahj ble resultatet som vist nedenfor. Jeg fryktet maset med sort bil, men nå er den så medgjørlig at det nesten er for kjedelig.. Syk sheeting!! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 4 timer siden, Gabz skrev: Deg og Ida jeg spotta på Statoil i Ski i stad? Begge bilene så veldig bra ut iallefall Ja, det stemmer det. Du skulle hilst på når du så oss! 2 timer siden, Gorg skrev: Syk sheeting!! 😍 Ja, virkelig moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 13, 2017 Share Skrevet Juli 13, 2017 Satt på med dama og så dere litt i siste liten, dessverre. Ellers hadde jeg svinget innom Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2017 fupsaker, Ron Jeremy, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knoett Skrevet Juli 21, 2017 Share Skrevet Juli 21, 2017 Byttet fra 677 til B&O? 😊 Bytter du i så fall alle element og forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2017 6 minutter siden, Knoett skrev: Byttet fra 677 til B&O? 😊 Bytter du i så fall alle element og forsterker? I første omgang blir det et "semi Logic7 og B&O system", hvor jeg benytter diskanter fra B&O og resten fra Logic7. Venter på litt flere B&O deler, men ting må tas i tur og orden ettersom jeg kjøper litt her og litt der, avhengig av hva som er tilgjengelig. På sikt blir nok alt byttet ut med B&O. Kjennern, Marius2002, Knoett og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juli 21, 2017 Share Skrevet Juli 21, 2017 Helt rått! Denne bilen her kommer nok til å bli Norges best utstyrte F01, om den allerede ikke er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 21, 2017 Share Skrevet Juli 21, 2017 🙌🙌🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 21, 2017 Share Skrevet Juli 21, 2017 Spent på side view og B&O blir i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2017 1 time siden, BimmerFan! skrev: Helt rått! Denne bilen her kommer nok til å bli Norges best utstyrte F01, om den allerede ikke er det 1 time siden, Tony Soprano skrev: 🙌🙌🙌 32 minutter siden, ahj skrev: Spent på side view og B&O blir i denne Mange takk! Ser at kjøpelysten har vært større enn arbeidslysten nå, så jeg får lade opp til å gå på i et jafs her. Akkurat side view er noe jeg virkelig ser frem til å få på plass. Har en litt knotete utkjøring hjemme som medfører en vanvittig blindsone i B-stolpen og nakkestøtten på passasjersiden. I tillegg kommer det godt med i arbeidssammenheng ved litt knotete bygårder i Oslo. BimmerFan!, ahj og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 21, 2017 Share Skrevet Juli 21, 2017 B&O oppgraderinger er jeg spent på. Må si det frister på min også. Savner B&O fra 6ern Mulig jeg må prate med deg når du er ferdig for noen tips 👍 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 11, 2017 Forfatter Share Skrevet August 11, 2017 Da fikk jeg omsider på plass B&O senterhøyttaleren i velfungerende tilstand og Combox Telematics med fungerende SOS og BMW Apps. Dessverre har BMW sluttet med den gamle Connected-appen (den brune) og erstattet den med den nye (blåe) som i mine øyne ikke helt fungerer optimalt. Spesielt ikke for biler eldre enn 2014/2015. Webradio har de fjernet og erstattet med en betalingstjeneste på rett i overkant av 1.000kr per år. Flere av appene bugger, men det har sannsynligvis noe med at jeg har både brun og blå Connected-app installert på telefonen. Det som derimot er helt fantastisk med den nye appen er at man kan forhåndsdefinere destinasjon, og så fort man er på plass i bilen dukker adressen opp i iDrive. Thundercoil, fupsaker, Fredrik og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 Tøft Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 Må du trekke kabler osv til B&O? Eller kan du bruke det som er der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå